Провідні фахівці-практики компаній Google, Яндекс, UaMaster, WebPromo, Coral Travel, METRO Cash & Carry поділяться кейсами і особистим досвідом використання контекстної реклами для успішного досягнення своїх цілей.
Онлайн-конференція, організована академією інтернет-маркетингу WebPromoExperts, почне свою роботу 14 липня в 11 годині за Києвом і Москвою. Основна спеціалізація заходу — контекстна реклама.
Провідні фахівці-практики компаній Google, Яндекс, UaMaster, WebPromo, Coral Travel, METRO Cash & Carry поділяться кейсами і особистим досвідом використання контекстної реклами для успішного досягнення своїх цілей.
Формат заходу
Учасників конференції чекають:
- ·13 доповідей з практичними прикладами, кейсами та особистим досвідом,
- ·9 годин прямого ефіру з кращими фахівцями з контекстної реклами;
- ·1 круглий стіл з обговореннями важливих тем і відповідями на питання.
з доповідей слухачі дізнаються:
- ·як швидко отримати трафік і збільшити прибуток за допомогою контекстної реклами;
- ·які можливості контекстна реклама відкриває для бізнесу;
- ·які існують типові помилки при роботі з контекстною рекламою і шляхи їх вирішення;
- ·яка специфіка роботи контекстної реклами для B2B;
- ·як працювати з мобільною рекламою;
- ·що прибутковіше: контекстна реклама або таргетинг;
- ·як зробити ефективну контекстну рекламу для ринку нерухомості;
- ·як стати партнером Google.
Теми доповідей:
- ·"Можливості контексту для бізнесу. Кейс WebPromoExperts" — Антон Воронюк, керівник WebPromoExperts;
- ·"Мобільна реклама. Як бути ближче до клієнта?" — Олексій Бех, менеджер з розвитку агентств в Google;
- ·"Контекст для дрібного бізнесу. Кейс інтернет-магазину " — Володимир Курій, фахівець з контекстної реклами WebPromo;
- ·"Яндекс.Директ: нові можливості для роботи з оффлайн-даними" — Дмитро Білоус, менеджер з розвитку агентств, Яндекс.Україна;
- ·"Інтернет-реклама для великих брендів. Кейс Корал Тревел" — Тетяна Помаранская, інтернет-маркетолог Coral Travel;
- ·"Контекстна реклама для B2B. Кейс Allbiz" — Олександр Швець, керівник відділу контекстної реклами Allbiz;
- ·Круглий стіл: "Як збільшити прибуток за допомогою контекстної реклами?" — Володимир Курій, Сергій Щербаков, Олег Піддубний;
- ·"Онлайн-реклама як джерело оффлайн-продажів. Кейс METRO CASH&CARRY" — Євген Савчук, керівник відділу інтернет-маркетингу"METRO CASH&CARRY";
- ·"Контекст VS таргетинг. Хто прибутковіше — слон чи кит?" — Сергій Щербаков, фахівець з маркетингу;
- ·"Плюси і мінуси новинок Діректа і AdWords" — Ольга Кріль, керівник регіонального відділу контекстної реклами агентства i-Media;
- ·"Типові помилки при роботі з контекстною рекламою" — Євген Шевченко, директор UaMaster;
- ·"Ефективний контекст для ринку нерухомості. Кейси " — Олег Піддубний, РРС фахівець в Soda Digital;
- ·"Як стати партнером гугла. Google Partners" — Олександр Плетньов, менеджер з маркетингу Google.
Щоб потрапити на конференцію, необхідно попередньо зареєструватися на сайті. В день проведення конференції організатори надішлють лист з нагадуванням і посиланням на її проведення.
Організатори: "WebPromoExperts", "WebPromo".