Ученим вдалося простежити процес утворення ракових клітин із меланоми

Науковці дізналися, як уповільнити розвиток хвороби.

Науковці зробили прорив у боротьбі з раком шкіри. Вони провели дослідження і зрозуміли, як у разі меланомі ракові клітини поширюються організмом. Ці знання можуть допомогти подолати одну з найбільш агресивних форм раку.

Дослідження науковців були опубліковані в журналі Nature Cell Biology, пишуть Новини Ізраїлю. У роботі брали участь вчені Тель-Авівського університету, лікарі клінік "Вольфсон" і "Шиба", а також німецькі науковці з дослідницького центру в Гейдельберзі.

Дослідники дійшли висновку, що на початковому етапі клітини меланоми, які перебувають на зовнішньому шарі шкіри, починають надсилати "дрібні бульбашки", що містять генетичний матеріал в дерму. Він викликає її зміни і проникає у кров та лімфу. Це, своєю чергою, поширює хвороботворні клітини по всьому тілу.