Ученим вдалося простежити процес утворення ракових клітин із меланоми

Науковці дізналися, як уповільнити розвиток хвороби.

Науковці зробили прорив у боротьбі з раком шкіри. Вони провели дослідження і зрозуміли, як у разі меланомі ракові клітини поширюються організмом. Ці знання можуть допомогти подолати одну з найбільш агресивних форм раку.

Дослідження науковців були опубліковані в журналі Nature Cell Biology, пишуть Новини Ізраїлю. У роботі брали участь вчені Тель-Авівського університету, лікарі клінік "Вольфсон" і "Шиба", а також німецькі науковці з дослідницького центру в Гейдельберзі.

Дослідники дійшли висновку, що на початковому етапі клітини меланоми, які перебувають на зовнішньому шарі шкіри, починають надсилати "дрібні бульбашки", що містять генетичний матеріал в дерму. Він викликає її зміни і проникає у кров та лімфу. Це, своєю чергою, поширює хвороботворні клітини по всьому тілу.

Окрім цього, дослідники дізналися, що можна уповільнити переродження новоутворення неагресивного в агресивне і невиліковне. Доктор Карміт Лаві зазначив, що дослідження, в яких вона брала участь, вперше дало можливість діагностики хвороби на початковій стадії.

За словами доктора Лаві, для створення ліків від цієї форми раку вченим може знадобитися кілька років.

Нагадаємо, раніше вчені знайшли спосіб багато їсти і не гладшати. У перспективі це дозволить не обмежувати себе в харчуванні.

Ізраїльські вчені встановили, що гриби можуть подолати рак

Звичайні гливи виявилися ефективними у протидії раковим клітинам. Цей факт встановили дослідники Інституту біохімії Єврейського університету Єрусалима.

Аватар