Укрaїнa

Росіяни після 11 днів мовчанки раптом заявили свої претензії на затримане в Херсоні судно

Фірма, котра згадала, що володіє кораблем, виступила з офіційною заявою.

Корабель "Механік Погодін" не має стосунку до лізингової компанії "ВЭБ-Лизинг", яка фігурує в українському санкційному списку. Про це йдеться в офіційній заяві компанії "В.Ф.Танкер", котра називає себе власником судна.

Росіяни дорікають "хаотичністю" претензій з боку керівництва порту Херсона. "Формальний привід було все-таки знайдено – фінансування будівництва судна в 2011 році здійснювалося лізинговою компанією "ВЭБ-Лизинг". Нікого не цікавило, що з моменту спуску на воду "Механік Погодін" перебуває на балансі компанії "В.Ф.Танкер", котра не входить до санкційних списків. Тільки вона може нести відповідальність за всі дії екіпажу, ризики експлуатації судна, володіє ним і розпоряджається в поточній діяльності. Для зняття формальних причин "В.Ф.Танкер" переробив залишки фінансування лізингодателя "ВЭБ-Лизинг" на себе", - переконують у компанії.

Натомість за даними Reuters, судном володіє компанія "ВЭБ-Лизинг", котра належить російському "Внешэкономбанку". Від травня поточного року ці комерційні структури зараховані до переліку юридичних осіб, на котрі поширюється дія санкцій. А в поточний рейс "Механік Погодін" був зафрахтований компанією "В.Ф.Танкер" і виконував перевезення дизельного палива з Туркменістану в Україну. 10 серпня судно пришвартувалося у Херсоні, де й було затримано регіональним підрозділом СБУ.

У мережі висміяли російське судно, яке припливло в Ялту із Сочі і не змогло зайти в порт

Вояж росіяни відкладали двічі через несправність корабля. І от коли лайнер "Князь Володимир" таки доплив, зайти в порт не зміг. За офіційною версією, на заваді став шторм та високі хвилі. Щоправда, масштабної негоди у той день не було – це видно на фото та відео, що викладають у соцмережах. Врешті судно причалило, а потім розвернулося назад у Сочі.