Покоління Z: хто вони і як роботодавцям втримати молодих працівників

Покоління Z (народжені від 1995 року) у світі досі сприймається як діти. Але насправді найстаршим уже 24 роки і вони встигли закінчили магістратуру.

 

Вони вже давно складають велику конкуренцію на ринку праці, адже звикли до розвитку технологій, трендів та постійної адаптації до всього нового. Forbes опублікував поради роботодавцям, як привернути увагу та утримати працівників-Z.

Молодь хоче зробити роботу "справою" життя, але і одночасно мати хорошу зарплату (зазвичай не лише фіксовану, а й винагороду за успіхи).

Для молоді важливо, аби компанія, в якій вони будуть працювати, мала громадську мету, турбувалася про життя персоналу та зберігала довкілля.

На початку роботи у новій компанії вони обов'язково потребують наставника, який ознайомить з обов'язками та командою.

Z люблять розмовляти віч-на-віч (наживо або через відеозв'язок), а не через повідомлення у месенджерах чи електронну пошту.
До того ж пояснювати завдання потрібно коротко, адже їм легко отримувати великі об'єми інформації, але важко довго концентрувати увагу.

Роботодавці мають давати їм можливість працювати самостійно та незалежно від команди.

Їм комфортно одночасно робити багато справ, тому не варто дорікати, якщо вони виконують завдання і в той самий час спілкуються у соцмережах і слухають музику.

Z-співробітникам потрібні складні та багатофункціональні проєкти, аби випробовувати себе та постійно розвиватись.

Це покоління хоче саме обирати, скільки часу приділяти роботі та особистому життю. Якщо попереднє покоління Y часто "вигорає", то Z така перспектива не влаштовує.

Сучасним компаніям необхідно все це враховувати, якщо вони хочуть бути цікавими для молодих співробітників та прагнуть утримати їх на місці принаймні декілька років.

Дізнатися більше