Siemens розробляє електричні лінії для зарядки вантажівок

Siemens розробляє електричні лінії для зарядки вантажівок

carscoops.com

Так електромобілі зможуть долати більші відстані

Siemens Mobility та Continental Engineering Services об’єдналися для розробки та виробництва електричних ліній eHighway, які дозволять на трасах заряджати вантажівки на батареях.

Про це повідомляє сайт Carscoops.

Такі лінії відомі як пантографи. Їх встановлюють для руху електричок та трамваїв, і в майбутньому вони дозволять живити електричні вантажівки під час руху. Для виробників електричних вантажівок це особливо важливо, тому що це дозволить вирішити проблеми з обмеженою дальністю ходу та довгим часом зарядки.

Siemens та Continental планують встановити свої електричні лінії на "часто відвідуваних ділянках шосе". Вантажівки та напівпричепи просто їздитимуть під ними, а троси живитимуть їх електродвигуни, одночасно заряджаючи батареї. Передбачається, що система працюватиме не тільки з електромобілями, але й з вантажівками з паливними елементами та гібридними силовими агрегатами.

Наразі eHighway від Siemens Mobility проходить випробування на трьох різних майданчиках у Німеччині. Ця технологія вже зарекомендувала себе, але компанії відзначили, що ще є над чим попрацювати, оскільки їм потрібно розробити пантографи, які можна запропонувати виробникам комерційних автомобілів економічно та у значних обсягах. Це ключова причина партнерства, і в разі успіху системи повітряних ліній з часом можуть з’явитися по всій Європі.

Керуючий директор Continental Engineering Services Крістоф Фалька-Гірлінгер заявив, що вони «переносять принцип електрифікації залізниць на дорогу» та зазначив, що партнерство з Siemens є "значним кроком на шляху до кліматично нейтральних вантажних перевезень".

Раніше повідомлялося, що такі ж електричні лінії планують обладнати у Великій Британії.

Наступна публікація