У одному зі штатів США кожен п’ятий власник електрокара повернувся до авто з ДВЗ: причина

У одному зі штатів США кожен п’ятий власник електрокара повернувся до авто з ДВЗ: причина

Associated Press

Водії електромобілів мають багато проблем із заряджанням своїх машин.

У штаті Каліфорнія, США, через клопіт із заряджанням кожен п’ятий власник електричного автомобіля знову почав їздити на автомобілі з двигуном внутрішнього згорання.

Про це повідомляє сайт Insider з посиланням на дослідження, яке провели науковці з Каліфорнійського університету у Девісі Скот Хардман та Гіл Тал.

Опитування провели між каліфорнійцями, які придбали електромобілі протягом 2012-2018 років. 70% з тих, хто відмовився від електрокара, не мали вдома спеціальної 240-вольтної розетки, і не могли нормально заряджати свої машини.

У штаті стандартні домашні розетки зазвичай подають 120 вольт, забезпечуючи те, що любителі електричних автомобілів називають зарядкою "першого рівня", тоді як спеціальні з'єднання потужністю 240 вольт відомі як "Рівень 2".

Навіть із більш швидкою зарядкою, наприклад, Chevrolet Bolt все одно треба майже шість годин на зарядку, щоб змогти проїхати 482 км. Водночас для бензинового сімейного позашляховика, щоб подолати таку ж відстань, достатньо заправитися всього за кілька хвилин.

Приблизно за три хвилини можна заповнити бензиновий бак Ford Mustang і мати достатній запас ходу, щоб проїхати близько 480 км з його двигуном V8. В той ж час, як розповів виданню власник електрокара Mustang Mach-E, він має проблеми із зарядкою свого авто навіть на 320-кілометровому маршруті.

За останні роки електромобілі значно покращили свої показники дальності ходу, проте дослідники відзначають, що дуже мало змінилося у швидкості їх зарядки.

Вони попередили, що ця тенденція може ускладнити досягнення цілей щодо продажів електромобілів у Каліфорнії та інших країнах, а також зростання ринку в цілому.

Раніше повідомлялося, що Tesla ділитиметься своїми зарядними станціями з електрокарами інших брендів.

Наступна публікація