Автомобілістам дали декілька порад, як запустити дизельний двигун у шалений мороз
Це допоможе уникнути низки проблем.

Відомий український автогонщик Олексій Мочанов дав водіям декілька важливих порад щодо запуску дизельного двигуна в шалений мороз.
Про це він написав на своїй Facebook-сторінці.
За його словами, на приладовій панелі, коли вмикається запалювання - загоряється "спіралька".
"Сіли в машину. Увімкнули запалювання. Не заводимо, що не крутимо стартер. Чекаємо, коли потухне спіралька. Не заводимо. Вимикаємо запалювання. Включаємо знову. Чекаємо коли згасне. Не заводимо. Вимикаємо запалювання. І так 4-5 разів. Після цього заводимо. Схопиться і заведеться легше. Швидше", - зазначив експерт.
Також автогонщик попередив, що на морозі в -20 "дизель" може завестися, смикнути і стихнути, але не варто нервувати, а досить просто повторити описану процедуру. Водночас, якщо машина продовжує глухнути, значить в баку застиг гель.
"Потрібно тягнути в тепло і відігрівати, чекати поки розмерзнеться. Нагадую: за ніч у вашої машини охолов не тільки двигун і салон з сидіннями, а й весь автомобіль. І гріти його потрібно - весь. В русі! Заводимо. Даємо "поторохтіти" 2-3 хвилини на місці на холостому ходу. Не більше! І починаємо рух".
У тих, хто експлуатує коробку-автомат - "бажано після того як завів, утримувати гальмо і перемкнути селектор вибору передач в D (Drive) і постояти ці дві-три хвилини саме так. Охолола коробка. Відгасли редуктор (-и), амортизатори, гумки, гума (шини), всі змащувані з'єднання. Дайте їм прогрітися на ходу, нікуди не поспішаючи. Просто потихеньку рушайте з місця і їдьте. Не поспішаючи", - підсумував Мочанов.