Електрокар отримав автопілот третього рівня.

У середу, 28 листопада, на автосалоні у Лос-Анджелесі відбулася офіційна прем'єра електричного концепта Audi e-tron GT. Серійна модель заплановано на 2020 рік і позиціонується як конкурент Tesla Model S.

Фотографії з автосалону опублікував медіа-підрозділ Reuters.

Електрокар отримав світлодіодні матричні фари головного світла з графічними елементами, що нагадують блискавки, а ще 22-дюймові алюмінієві колеса.

Кузов спортивного купе отримав "гоночний" обвіс, що включає бічні "спідниці", широкі повітрозабірники і задній дифузор.

У салоні встановили рульове колесо зі скошеними верхнім і нижнім сегментами, повністю цифрову приладову панель, а також великий дисплей інформаційно-розважального комплексу, орієнтований на водія. Про це повідомляє Evo.

Audi e-tron GT обладнаний автопілотом третього рівня. Це означає що спорткар може самостійно рухатися визначеними ділянками шляху і окремими маршрутами.

Запас блоку акумуляторів можна поповнити на 80% всього за 20 хв. за допомогою системи швидкої підзарядки на 800 Вольт. За повністю заряджених батарей автомобіль здатний проїхати до 400 кілометрів.

За своїми розмірами Audi e-tron GT вийшов близьким до хетчбеку A7 Sportback. Його довжина склала 4,96 м, ширина — 1,96 м, а висота — 1,38 метра. Розмір колісної бази дорівнює 2,90 метра. Автомобіль має багажні відсіки спереду і ззаду об'ємом 100 і 450 л відповідно.

Варто відзначити, що електрокар побудований на тій же платформі, що і Porsche Taycan, потужну зарядку якого розсекретили в компанії. Audi e-tron GT оснащений двома електричними двигунами (один на кожній осі), які загалом видають 590 кінських сил. Електрокар здатний прискорюватися з місця до першої "сотні" приблизно за 3,5 сек., а на розгін до 200 км/год йде близько 12 секунд. Максимальна швидкість примусово обмежена 240 км на годину.

Раніше згадувалося, що в Лос-Анджелесі презентували преміум-кросовер Lincoln Aviator представили після рестайлінгу. Суббренд Ford обіцяє запустити модель у серійне виробництво вже 2019 року.

Приєднуйтесь до групи ТСН.Авто у Facebook

Залиште свій коментар

Вибір редакції