BMW і Fiat-Chrysler закупили надпотужні гібридні коробки-автомат нового покоління

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Нові трансмісії значно збільшують можливості гібридних авто.

Компанії BMW і Fiat-Chrysler будуть ставити на свої авто нові восьмиступінчасті гібридні автоматичні коробки передач ZF, які збільшать їхню потужність.

Трансмісія дозволить використовувати більш потужні електродвигуни в гібридах, пише Electrive з посиланням на представників марки ZF.

Згідно з повідомленням, модульна система дозволяє реалізувати м'які, повні і такі, що підключаються, гібридні приводи з піковою потужністю від 24 до 160 кВт. Силова електроніка більше не виконана у вигляді окремого блоку, а повністю інтегрована в корпус коробки передач.

Досі гідротрансформатор гібридних трансмісій (також від ZF) був просто замінений електромотором з максимально можливою щільністю потужності.

Оскільки корпус коробки передач, яка спочатку була призначена для перетворювача, вказував конструкцію, попередні автоматичні коробки передач були обмежені у своїх електричних характеристиках.

ZF стверджує, що "перевернув світ" з новою трансмісією, оскільки корпус був спроектований для більш великого і потужного електродвигуна. Тим не менш, зовнішні розміри трансмісії не збільшилися: ZF стверджує, що з новою, значно меншою гідравлічною системою управління, вдалося знайти місце для установки, необхідне для електронних компонентів.

Разом з тим трансмісія, яку тепер будуть використовувати BMW і Fiat-Chrysler, здешевлює виробництво авто і робить його безпечнішим через зменшення кількості високовольтних кабелів.

Крім того, силову електроніку, яка раніше мала розмір взуттєвої коробки, більше не потрібно встановлювати в автомобілі - за словами виробника, збірка нової гібридної трансмісії вже не набагато складніше, ніж у звичайної коробки передач.

З новим електродвигуном (в доповнення до згаданої пікової потужності 160 кВт, ZF вказує безперервну потужність 80 кВт), компоненти електричного приводу PHEV (гібрида) повинні бути значно збільшені. Навіть без двигуна внутрішнього згоряння максимальний крутний момент становить 450 Нм.

Раніше повідомлялося, що Hyundai представила суперекономічний і продуктивний двигун. В моторі індивідуально регулюються клапани під час руху.

Залиште свій коментар

Вибір редакції