Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Двигун Ferrari визнали твором мистецтва

У рейтингу кращих двигунів третій рік лідирує 3,9-літровий V8 biturbo від Ferrari.

Підсумки конкурсу Міжнародний двигун року показали, що лідерство все ще залишається за турбованим агрегатом Ferrari 488 Pista.

У журі відзначили, що цей агрегат себе зарекомендував на моделі 488 GTB, але тепер став ще краще. V8 biturbo від Ferrari має об'єм 3,9 літра і віддачу в 711 л. с. при 770 Нм крутного моменту. Цей же двигун отримав нагороду як "Кращий спортивний мотор".

Ferrari 488 Pista, двигатель
Автоцентр

"Ніякої турбоями, лютий рик і божевільна кількість потужності. Це справжній витвір мистецтва", - зазначили представники організаційного комітету.

У номінації кращий новий мотор переміг Ferrari 6.5 V12 з моделі Ferrari 812 Superfast. "Кращим экомотором" став агрегат Tesla Model S, Model X, Model 3, як і "Кращим електричним двигуном". У номінації "Кращого з об'ємом мотора до 1,0 літра" став 0.99 Volkswagen, який встановлюють в ситикары VW Up, Up GTI, T-Roc, Golf, Audi A1 і ін.

"Кращим мотором від 1,0 до 1,4 літра і літрів" порахували вже лідируючий раніше PSA Peugeot Citroen 1.2. Його ми вже зустрічали на більшості моделей двох брендів.

Наступну номінацію обсягів 1.4-1.8 виграв мотор BMW 1.5, від BMW i8. Двигун Porsche 2.0 turbo зайняв лідируючу позицію в номінації "Кращого мотора обсягів 1.8-2.0", а встановлюють його на Porsche 718 Boxster. У рейтингу серед обсягів 2.0-2.5 переміг Audi 2.5 turbo з Audi RS3, TT RS RS Q3.

Кращий мотор 2.5-3.0 - це агрегат Porsche 3.0 turbo з 911 Carrera. Наступний рейтинг обсягів 3.0-4.0 виграв той же незмінний лідер Ferrari 3.9 V8 biturbo, а інший Ferrari 6.5 V12 з Ferrari 812 Superfast переміг у номінації серед багатолітрових двигунів.

Відзначимо, що в Європі вводять нові екостандарти, які позбавляють дизельні двигуни майбутнього, а багато бренди починають відмовлятися від випуску дизелів, переходячи на гібридні або електричні агрегати.

Залиште свій коментар

Вибір редакції