Це обладнання в Україні особливо популярне.
Експерт розповів, які автомобілі не можна переводити на газобалонне обладнання.
Про це в коментарі для ГолосUA розповів економіст Олег Пендзін.
"Ринок автогазу в Україні специфічний і являє собою малий сегмент ринку автопального, динаміка на якому на загальні тенденції ринку автопального не впливає. На автогаз переводять автомобілі, які морально застаріли. Справа в тому, що різні країни виробники дають або не дають можливість переводити на газ автомобілі", - зазначив фахівець.
Пендзін наголосив на тому, що не можна переводити машини на ГБО, чиї двигуни відповідають екологічним нормам "Євро-5" і "Євро-6".
"Наприклад, німці у автомобілів в останні 7-8 років роблять такі двигуни, які не дають можливість переводити їх на газове паливо. На газу, як правило, працюють напіввантажні автомобілі. Або автомобілі російського виробництва, або автомобілі, які підходили під екологічні норми Євро-3, Євро-4".
За словами експерта, водії переводять на автогаз автомобілі з метою здешевити їхню експлуатацію, але це рішення може спричинити додаткові витрати.
"Це сегмент ринку, який спочатку розглядався як спосіб здешевлення експлуатації автомобіля, причому потрібно чітко розуміти, що економічність перекладу авто на газ досить спірна. Саме газове обладнання коштує досить дорого. І не скрізь є заправки автогазу. По-третє, не завжди переклад автомобіля на автогаз це технічно добре для двигуна, і є певні вимоги щодо експлуатації двигуна з використанням газу", - підкреслив Пендзін.
Раніше розповідалося про те, які автомобілі з газовою установкою найбільше купували українці в червні.