Експерти назвали топ-5 ненадійних двигунів у вживаних автомобілів

Експерти назвали топ-5 ненадійних двигунів у вживаних автомобілів

Експерти назвали топ-5 ненадійних двигунів у вживаних автомобілів

Вони можуть призвести до дорогого ремонту.

Фахівці визначили п'ятірку найненадійніших двигунів у автомобілів з пробігом.

Про це йдеться в SUD.

У деяких автомобілях двигуни дуже рано і без видимих причин виходять з ладу. З роками поступово збирається інформація про те, що ламається найчастіше.

Однак зараз в світі практично не існує прикладів сімейства двигунів, в якому половина вироблених двигунів виходила з ладу ще на гарантії. Виробники швидко вживають заходів і випускають більш складні і, отже, більш потужні пристрої, тому що в іншому випадку постраждає репутація бренду.

Отже, список двигунів, які краще обходити стороню під час вибору вживаної машини, має такий вигляд:

1.4 TSi / TFSi, сімейство EA111 - Volkswagen. Він ще встановлюється на Audi, Skoda і Seat.

Цей агрегат 2007 року було визнано сучасним і просунутим, отримавши такі нагороди, як "Двигун року" і "Інновація року". На жаль, блискучі інженерні рішення не підтримувалися високою надійністю, принаймні, в перші роки. Багато двигунів отримували пошкодження до закінчення терміну гарантії.

Далі йде 1.8 TSi, 2.0 TSi, сімейство EA888 - Volkswagen. Він також встановлюється на Audi, Skoda і Seat.

Старші "брати" двигуна 1.4 схожі за конструкцією, тому логічно повторюють більшість проблем. В цьому разі йдеться про двигун другого і третього покоління. Особливо жахливим буває друге поколінні, коли в гарантійний період замінюють поршні. Причина в тому, що вони занадто тонкі.

1.6 THP (EP6, Prince) - Peugeot. Встановлювалися ще на Citroen, BMW і Mini.

Протягом декількох років він вигравав титул "Двигун року", пропонуючи високу потужність за рахунок відносно низької швидкості, турбіну з подвійною спіраллю, систему зміни фаз газорозподілу, "розумний" насос і чудовий баланс між продуктивністю і споживанням палива. Список проблем ідентичний двигунам Volkswagen.

1,6, 2,0 (N45) і 1,8, 2,0 (N46) - BMW.

Ці два двигуни отримали престижні нагороди в період 2001-2011 років - за сучасні рішення в поєднанні з приголомшливими характеристиками. Але за реальної експлуатації ці бензинові "четвірки" виявляють безліч різноманітних примх. Найбільше претензій до сімейства N46, яке до недавнього часу проводилося серійно.

Один з основних недоліків - відсутність стрижня для вимірювання рівня масла в двигуні. І датчик цього ж рівня часто бреше. Всі двигуни в сімействі мають високу витрата мастила, що досягає 1 літра на 1000 км, а різні витоки призводять до "мастильного голодування", наслідки якого неприємні.

Замикає список 1,5 dCi, 1,9 dCi - Renault. Він також встановлюється на Nissan, Dacia і Mercedes.

Все турбодизелі відрізняються любов'ю до якісного пального, але для моделей Renault це стосується повною мірою. В цьому випадку найбільш важливим є двигун 1.5 (індекс K9K), який доступний в різній потужності практично на всіх моделях Renault, а також на масових автомобілях Nissan, Dacia, Suzuki, Infiniti і навіть Mercedes.

Найбільш приголомшливий період - від 2000 до 2008 року, коли ці агрегати з'явилися на ринку. Їхні проблеми типові для турбодизелів, але в цьому разі вони з'являються набагато раніше, ніж передбачалося.

Також ламається турбіна, а поршні пошкоджуються через неправильну роботу забруднених форсунок. Датчики тиску і положення вала дуже примхливі.

Двигун зазнав кілька модернізацій (третє покоління від 2008 року) і четверте (після 2012 року), більшість проблем виправлено. Зараз заявлений ресурс в 300 тисяч км цілком досяжний, але доводиться платити високу ціну.

Повʼязані теми:

Наступна публікація