Експерти розповіли, як часто водіям варто змінювати шини

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Зазвичай це стосується відповідно до сезону.

Водії звикли змінювати шини в два етапи - на літній та зимовий періоди.

Однак виникає наступне запитання, скільки саме кілометрів пробігу може витримати таке "взуття".

Про це йдеться в Акцентах.

Експерти розповіли, що граничними показниками для літніх покришок є глибина протектора 1,6 мм, для всесезонних або зимових - 4 мм.

Вони також відзначили, що сучасні покришки можуть проїхати від 40 до 70 тисяч кілометрів в залежності від характеру їзди і характеристик автомобіля. Подібну відстань середньостатистичний водій наїжджає за 2-3 сезони.

Знос має і інші фактори. Зокрема, колеса і протектори втрачають цілісність і здатність зчіплюватися з дорогою. Якщо зносилася лише одна шина в загальному великому пробігу, то водієві варто подумати про заміну всього комплекту.

Якщо машина пройшла за сезон кілька тисяч кілометрів, то це зовсім не означає, що колеса прослужать кілька десятків років. У них є свій термін експлуатації. Тому, за 5 років в будь-якому випадку не дивлячись на пробіг авто доведеться перевзувати машину.

Зимові шини на відміну від літніх мають більш короткий життєвий термін. Протектор нової шини - це 7-8 мм. Після зносу загальна товщина шини скорочується до 3-4 мм. Якщо авто оснащене шипованою гумою, то при подібному зносі залишається зовсім невелика ділянка металевих елементів, тому зимову шиповану гуму потрібно міняти ще частіше. Ресурс будь-якої зимової гуми для автомобіля не перевищує 30 тисяч км. Після цього машину доведеться перевзувати.

Залиште свій коментар

Вибір редакції