Експерти назвали безглуздою розробку вантажівок на електриці та водні

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Єдиний ринок збуту для електровантажівок - Китай.

Після того як Tesla заявила про створення безпілотної вантажівки Semi, яка працює на електриці, інші автовиробники почали створювати конкурентні транспортні засоби. Але насправді більшість із них не знайдуть  жодного застосування ще дуже довго.

Зокрема на заваді цьому стане замалий заряд батареї та слабко розвинута інфрастуктура для зарядки акумуляторів, пише Reuters.

Інша проблема полягає в оцінці того, наскільки великий ринок для електричних комерційних вантажних автомобілів, особливо за межами Китаю. У країни дійсно амбітні плани щодо того, щоб позбутися дизельних автомобілів у промисловій галузі. Саме це може суттєво пожвавити ринок електричних вантажівок.

Разом з тим, навіть у США аналітики не бачать перспектив у фур на зразок Tesla Semi.  2020-го року тут прогнозують продажі не більше кількох сотень вантажівок. Наступні роки не набагато райдужніші.

Знову ж таки серйозною завадою у багатьох випадках стає здатність напівприцепів проїздити відносно невелику відстань. Так, скажімо, перший прототип Toyota, який компанія обладнала відносно екологічним водневим двигуном, міг проїздити до 322 кілометрів на одному бакові. Друга модифікація проїздить близько 500 км, але це все ще зовсім далеко від амбітних заяв у мінімум 1500 км.

Разом з тим, у Toyota заявили, що це максимальна можлива відстань, яку наразі дозволила створити існуюча технологія.

Варто зазначити, що у інших виробників, які експериментують із водневими та електричними технологіями, ситуація не надто відрізняється.

Нагадаємо, що у Німеччині випробують нову технологію для економії пального вантажівок. Вантажівки будуть рухатись за рахунок електричних ліній.

Залиште свій коментар

Вибір редакції