Голова компанії нагадав своїм співробітникам, чим саме треба зайнятись наприкінці року.
Нещодавно співробітники компанії Tesla, які відповідають за логістику отримали електронного листа від генерального директора Tesla Ілон Маск. В ньому він закликав співробітників шукати способи знизити вартість доставки електромобілів клієнтам, а не поспішати з виконанням замовлень в останню хвилину.
В кінці кожного кварталу Tesla зазвичай нарощує поставки автомобілів клієнтам, але цього року через проблему з напівпровідниками та обмеженнями, пов’язаними з пандемією, строки поставки було перенесено. Про це повідомляє на своєму сайті телеканал CNBC.
Через те, що деякі країни закрили свої порти, компанії довелося шукати інші шляхи доставки. Саме це і викликало здорожчання логістики, а платити доводиться кінцевому покупцеві.
Звісно, ця проблема зачіпає не тільки американського автовиробника, більшість компаній не встигає поставити своїм клієнтам замовлення і тепер на ринку нових авто створився справжній дефіцит. Придбати новий автомобіль, та ще й такий як ви хотіли – велика удача.
Незважаючи на те, що автомобілі поступають з затримками, а доставка стала дорожчою, попит на них не зменшився, а тільки збільшився. Наприклад, у 2020 році, компанія Tesla продала 500 тисяч техніки, а у 2021 році вже за 3 квартали їм вдалося продати 627 тисяч автомобілів.
Від початку 2021 року компанія не ставила перед собою жодної мети з поставки електромобілів. Але з динаміки зрозуміло, що продажі зростають, і залишається лише питання доставки автомобілів клієнтів. Ілон Маск впевнений, що у разі оптимізації логістики та зниження ціни на доставку, попит на електромобілі від Tesla значно зросте.
Нагадаємо, що нещодавно Ілон Маск розпродав акції Tesla майже на 10 мільярдів доларів.