Німецькі фахівці дали водіям п'ять рекомендацій щодо економії пального

Дата публікації
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Німецькі фахівці дали водіям п'ять рекомендацій щодо економії пального

УНІАН

Ці "лайфхаки" обов'язково знадобляться.

Німецькі експерти дали автомобілістам п'ять рекомендацій щодо економії пального.

Так, об'єднання технічного нагляду TUV, яке займається експертизами, випробуваннями і сертифікаціями автомобілів, виокремило п'ять способів, які допоможуть заощадити витрату бензину та дизеля, передає Autoportal.

Передусім - грамотне перемикання передач. АКПП самостійно оптимізують і вибирають необхідне передавальне число, а ось на "механіці" водію потрібно все робити самому. Для економії пального на більш високу швидкість слід перемикатися за 2 000 об/хв. У містах, особливо густонаселених, багатьом водіям доводиться зберігати невисоку швидкість, в таких умовах домогтися будь-якої економії пального складно, але все ж вихід є.

Наприклад, якщо їхати зі швидкістю 50 км/год не на другий, а на четвертій передачі (а деякі типи КП і двигунів дозволяють навіть "увімкнути" п'яту), витрату пального можна знизити на цілих 50%. Утім, тут важливо дотримання однієї умови - їхати так можна тільки прямою, щоб не допустити "перевантаження" двигуна. На "автоматі" ж головна рекомендація - не "топити" і жодних кік-даунів.

Правильне гальмування. Перед червоним сигналом світлофора потрібно зняти ногу з газу і плавно натискати на гальмо. Не варто різко гнати, щоб потім точно так само різко зупиняти машину. Взагалі це не тільки неекомічно, але й небезпечно.

Дотримання швидкості. Не потрібно розганяти за позначку в 130 км/год, навіть на тих дорогах де дозволено більше (це стосується Німеччини - в Україні ж 130 км/год є максимально дозволеною швидкістю). Часто через особливості руху, постійного гальмування і прискорення, виграш у часі мінімальний, а витрата пального збільшується.

Якщо машина забита зайвими речами, їх варто прибрати. Додаткові 100 кг в автомобілі збільшують витрати на 0,3 літра. Те ж саме стосується аксесуарів, таких як багажні бокси та велосипедні кріплення - вони порушують аеродинаміку автомобіля і збільшують витрату пального.

Контроль тиску. Нарешті, потрібно стежити за атмосферами в шинах. Наприклад, тиск в шинах з недостатнім накачуванням в 0,2 бару збільшує витрату пального на цілих 10%.

Наступна публікація