Паризький автосалон 2018: Toyota RAV4 підвищив керованість та комфорт

Гібридний кроссовер японці готували спеціально під європейський ринок.

На Паризькому автосалоні дебютував оновлений кроссовер Toyota RAV4, який у перспективі будуть продавати на європейському ринку.

Приладову панель автомобіля обладнали широким електронним спідометром та окремим функціональним дисплеєм медіасистеми Entune 3.0, пише Caradisiac. Кардинально змінили зовнішній вигляд центральної консолі. 

Крім того, в кроссовері на 50% збільшено діапазон регулювання рульової колонки. Для кращого огляду у новому Toyota RAV4 зробили більш тонкими стійки лобового скла. Також в автомобілі стало трохи більше місця для пасажирів на задньому ряду.

Фото: Caradisiac

Серед опцій — панорамний дах, аудіосистема JBL, а також салонне дзеркало, яке можна перемкнути у режим дисплея з зображенням з камери на кормі.

Головна зміна у конструкції шасі — новий рульовий механізм з електропідсилювачем на рейці замість колишнього моторчика на валу: слідом за Camry новий RAV4 повинен стати більш драйверским. Конфігурація підвісок принципово не змінилася: стійки McPherson спереду і багаторичажка ззаду.

Фото: Caradisiac

Кроссовер обладнаний гібридною установкою, що складається з чотирициліндрового атмосферника 2.5 нового сімейства Dynamic Force з комбінованим уприскуванням, електромеханічного варіатора, окремого електродвигуна для приводу задніх коліс і нікель-металлгидридного тягового акумулятора.

Підсилювач має потужність 222 кінських сил і 1300 Нм крутного моменту на задніх колесах. Тобто гібридний кроссовер повинен впевненіше почувати себе на бездоріжжі. Час розгону до 100 км/год за 8,1 секунди, що трохи краще, ніж у попередньої моделі.

Фото: Caradisiac

Раніше повідомлялося, що на Паризькому автосалоні Honda показала оновлений кроссовер HR-V. Автомобіль став затишнішим.

Повʼязані теми:

Стаття з добірки новин:
Презентації
Наступна публікація