Проблема не в ДВЗ: озвучені нові плани щодо екологічних стандартів для авто в Європі

Проблема не в ДВЗ: озвучені нові плани щодо екологічних стандартів для авто в Європі

Фото: Associated Press

Існує ще багато запитань.

Як відомо, Європейська комісія веде наразі розробку нового екологічного стандарту для автомобілів - Євро-7.

Зазначається, що нові норми не будуть настільки серйозними, щоб поставити хрест на двигунах внутрішнього згоряння. Хоча раніше передбачалося, що досягти нормативів без великої електрифікації не вдасться. Але навіть незважаючи на внесені зміни, Євро-7 буде в п'ять-десять разів жорсткіше, ніж Євро-6.

Німецька асоціація автомобільної промисловості (VDA) визнає, що ризик введення в 2025 році жорстких норм залишається. Європейська комісія внесла правки тільки в ту частину стандарту, яка виявилася технічно нездійсненною.

Зокрема, планувалося, що граничних покажчиків рівня викидів автомобілі повинні досягати в будь-яких умовах без будь-яких обмежень. Але на практиці досягти цього не вдасться, оскільки під час їзди шосе і буксирування причепа рівень викидів різний. А це, своєю чергою, означатиме кінець ДВЗ.

Як наслідок, це призведе до того, що автомобілісти, що віддають перевагу традиційним ДВЗ, будуть їздити на старих авто. У них просто не буде можливості придбати нові з більш сучасними двигунами. Як підкреслюють в VDA, викиди сучасних моторів вже зараз нижче, ніж того вимагають діючі норми. Зробити їх ще "чистішими" дозволило б синтетичне пальне з поновлюваних джерел. За словами президента VDA, проблема не в ДВЗ, а в викопному пальному.

Раніше розповідалося про те, що в Україні хочуть заборонити ввезення нових та вживаних автомобілів із ДВЗ.

Повʼязані теми:

Наступна публікація