Tesla звинуватили в махінаціях з динамічними характеристиками електрокарів

Tesla звинуватили в махінаціях з динамічними характеристиками електрокарів

Associated Press

Розрахунок часу розгону використовується різними способами.

Компанію Tesla звинувачують у махінаціях з динамічними характеристиками.

Про це йдеться на YouTube-каналі Engineering Explained.

З’ясувалося, що автовиробник використовує різні способи розрахунку часу розгону до 96 км/год. Стало відомо, що динаміку базових авто заміряють класичним способом зі стартом з місця, а випробування топових комплектацій проводять за іншою методологією з первинним проворотом коліс.

Так, блогер відкрив офіційний сайт Tesla і показав на прикладі оновленої Model S, що час розгону до 60 миль в годину (96 км/год) базової версії зазначено без зірочки, а для топ-версій Plaid і Plaid + цей же показник маркується зірочкою.

Нижче дрібним шрифтом зазначено, що час розгону найпродуктивніших Model S вважається не з місця, а від того моменту, коли автомобіль проїде один фут (30,5 сантиметра) - схожий метод використовують в дрезі.

За оцінкою Engineering Explained, проїхавши один фут електромобіль розганяється приблизно до 6 миль на годину, тобто за фактом швидше двох секунд оновлена Tesla Model S не розганятимуть від 0 до 60, а від 6 до 60 миль в годину. Очевидно, що в обох випадках розгін з місця до 60 миль на годину буде займати більше двох секунд, а показник 1,99 секунди - не більше ніж маркетинговий хід.

Претензія до компанії полягає в тому, що для різних комплектацій використовуються різні способи вимірів, хоча на головній сторінці про таких "нюансах" замовчується.