Бренд намагається продавати гібриди за рахунок антиреклами електрокарів та паливних авто.
Компанія Toyota зняла рекламу для гібрида Corolla, в якій висміяла електрокари та бензинові автомобілі.
Відео з'явилося на офіційному YouTube-каналі Toyota UK.
На ролику показано, як гібрид Toyota обганяє безліч бензинових автомобілів, які ламаються або вивергають клуби диму з вихлопних труб. Наприкінці реклами Corolla проїжджає повз чоловіка, який заряджає електрокар й нетерпляче поглядає на годинник.
Ймовірно, так, компанія намагалася показати, що самозарядний гібрид найкращий з можливих варіантів. Тим не менше така реклама викликала обурення у багатьох автомобілістів і профільних ЗМІ.
Таку поведінка рекламників Toyota можна пояснити значним обвалом продажів гібридів марки через вихід на ринок нових електрокарів. Так, у США попит на автомобілі зі змішаним типом двигуна від Toyota впав на 9% після старту продажів Tesla Model 3. Найбільше постраждала модель Prius.
Раніше згадувалося, що дослідники порівняли електрокари та гібриди, а після назвали переваги кожного з варіантів. В Україні все більшим попитом починають користуватися електрокари, але і гібриди не втрачають популярності. Змішаний тип двигуна дозволяє і трохи економити, і не турбуватися, що автомобіль розрядиться і зупиниться між містами.