Створенню авто перешкоджає надмірна вага акумуляторів.
У Mazda працюють над новою версією культового родстера Miata, який після рестайлінгу може з’явитись ще й в електричній версії.
Головною перешкодою на шляху до електрифікації авто називають критичне збільшення ваги через батареї, пише AutoBlog.
Судячи з інформації, попередня версія Mazda Miata важить близько тисячі кілограм, а акумулятори збільшать її орієнтовно до 1,36 тисячі кілограм. При цьому, щоб відповідати іміджу спортивного родстера, авто має бути ще й досить потужним, а потужний електричний мотор, знову ж таки, збільшить вагу машини.
Більше того, усі новітні технології інженерам потрібно запакувати у той самий компактний кузов родстера з колісною базою в 2 265 мм.
"Уподобання людей, яким подобається керувати спорткарами, можуть змінюватися, тому нам потрібно подумати про те, в якому напрямку рухається суспільство. Ми хочемо вибрати кращу трансмісію, щоб полегшити авто, але зараз нам потрібно вивчити різні варіанти", – заявив директор з дизайну Mazda Ікуо Маеда.
Варто зауважити, що з виходом на ринок електричної Mazda Miata, такі скромні заяви представників уже звичні після досить скромної презентації першого електрокара марки.
Нагадаємо, що Mazda показала на тизері нову версію культового спорткара. Прототип RX-Vision GT3 повинен продовжити лінійку RX-7.