У Німеччині почнуть впроваджувати очищаючі каталізатори для дизельних автомобілів

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Німецька влада розгляне питання про дозвіл проїзду містами для автомобілів зі спеціальними очисниками вихлопів.

Сотні тисяч германців починають страждати від того, що користуються дизельними автомобілями, які були придбані ще до початку повального скандалу з рівнем шкідливих викидів в атмосферу. І деякі компанії вже пропонують вихід із ситуації, розробивши спеціальні очищувачі вихлопів, які можна додатково встановити на будь-який автомобіль.

Але в уряді поки відмовляються від схвалення таких заходів. Федеральний міністр транспорту Андреас Шойер (ХСС) вважає, що SCR-каталізатори не приносять державі інвестицій і краще, якщо автомобілісти будуть пересідати на екологічно адаптовані нові автомобілі. Своєю чергою автомобільний клуб ADAC навпаки каже, що модернізація старих дизельних автомобілів з каталізаторами SCR є придатним та ефективним внеском у вирішення проблеми вихлопних газів.

Технологія SCR-каталізаторів заснована на встановлення в автомобіль додаткового резервуару, в якому є розчин сечовини під назвою AdBlue. Він вводиться в газоподібному стані в потік відпрацьованих газів. Під впливом тепла утворюється аміак, який, своєю чергою, реагує з токсичними оксидами азоту і перетворює їх у нешкідливий азот і водяний пар в каталітичному конвертері. Наприклад, конструкція компанії Twintec нагріває AdBlue в окремому компоненті, що призводить до більш ефективного зниження забруднювальних речовин за низьких температур.

"Ця технологія знижує викиди оксидів азоту щонайменше на 90 відсотків, у наших вимірах вона становила навіть більше 95 відсотків", - говорить колишній глава відділу Федерального агентства по навколишньому середовищу Аксель Фрідріх.

Цього тижня альянс, очолюваний виробником каталізаторів Twintec, офіційно запустив модифіковане рішення. За менше ніж 2 000 євро компанія пропонує конвертацію дизельних автомобілів. Тому Twintec також подав заявку на загальний дозвіл на експлуатацію своєї системи очищення. У Фленсбурзі нещодавно видали дозвіл на експлуатацію каталізаторів двома виробниками, які розробляють нейтралізатори SCR, згідно з інформацією SPIEGEL. Це фінська технологічна компанія Proventia і фірма HJS зі штаб-квартирою в Зауерланді.

"Власники транспортних засобів повинні попередньо фінансувати модернізацію. Згідно з поточними розрахунками, вартість технології становить 1 479 євро, плюс витрати на установку (близько 300 євро) і ПДВ. Загалом, очікується, що вартість складе трохи менше 2 000 євро", - говорить Фрідріх.

Канцлер Ангела Меркель (CDU) більш схильна до вирішення цього питання: до вересня вона хоче дізнатися у експертної комісії, чи буде модернізація обладнання розумною мірою проти занадто високих рівнів оксиду азоту. Оскільки можна дати дозвіл на встановлення каталізаторів самими власниками, тим самим зберегти міста від шкідливих вихлопів і не провокувати обурення автомобілістів. Дизельні машини з каталізаторами будуть позначати наклейками, щоб поліція могла їх розрізняти і дозволяти проїзд вулицями міста.

Нагадаємо, що в Герамании великі міста починають забороняти проїзд дизельних автомобілів через центральні вулиці.

Залиште свій коментар

Вибір редакції