У Росії представники церкви просять скасувати дорожню плату і залишити дороги росіянам

В ефірі російського телеканалу представник православної церкви висловився проти платних доріг.

Філософське ставлення до доріг висловив перший заступник голови синодального відділу із взаємин Російської православної церкви з суспільством та ЗМІ Олександр Щипков, коли закликав скасувати в Росії платні дороги. Про це він повідомив під час ефіру на телеканалі "Спас", передає РБК.

Думка представника церкви полягає в тому, що дорога для російської людини — це "сакральне поняття", а платні дороги поділяють "російський простір" і позбавляють свободи. Адже шлях дає людині відчуття "володіння простором", яке тепер виявляється що належить комусь іншому, якому доводиться віддавати гроші і рухатися виключно по огородженим ділянкам.

"Коли ти рухаєшся — цей простір твій. І раптом дорога платна. Ти під'їжджаєш, там стоїть семафор, там шлагбаум, ти платиш якісь гроші, і це вже не твоє. Ти їдеш не по своїй батьківщині", - зазначив Щипків.

Він сказав, що розуміє економічну складову і необхідність сбирання плати за проїзд по таких трасах, але сподівається, що це все ж таки скасують. Раніше, подібне обурення їм було висловлено проти роумінгу на території Росії і 10 липня відповідний законопроект пройшов перше читання у Державній думі РФ.

Керівник КК "Платна дорога" Вадим Коваленко, як представник тих, хто реалізує проект з будівництва платних доріг в Московській області, зауважив, що "безкоштовних" доріг не існує в принципі.

"Дороги — це те, що об'єднує величезну територію нашої країни, чим їх буде більше, чим якісніше вони будуть, тим краще. Відзначимо, що «безкоштовних» доріг не існує, оскільки їх будівництво та утримання здійснюється за рахунок збору відповідних податків та акцизів, однак це не дозволяє розвивати дорожню мережу з необхідною швидкістю. І залучення бізнесу до розвитку дорожньої мережі в рамках державно-приватного партнерства — один з ефективних способів вирішення цієї задачі. При цьому реалізація проектів, що передбачають збір плати за проїзд, додає позитивний імпульс у багатьох суміжних галузях економіки", — сказав Коваленко.

Видання зазначає, що в 2016 році в Росії було заплановано збільшення протяжності платних доріг в чотири рази до 2020 року. У стратегії було прописано створення 12 тисяч кілометрів трас до 2030 року. І поки що невідомо скільки з них стануть платними.

Нагадаємо, що в Україні починається робота з проектування швидкісних магістралей, які будуть з'єднувати польський морський порт з чорноморським портом в Одесі.

Приєднуйтесь до групи ТСН.Авто у Facebook