В деяких округах відсутні пункти обслуговування електрокарів.
Ілон Маск в Twitter повідомив про те, що в Північній Америці виявлено проблеми з сервісною мережею і в деяких зонах повністю відсутнє технічне забезпечення електрокарів Tesla.
Такі висновки він зробив після ретельного перегляду всієї карти сервісу. Маск зазначив, що вважає це безглуздою необачністю і обіцяє виправити ситуацію протягом від трьох до шести місяців. До того ж йдеться не тільки про Північну Америку, але і про всі країни, де компанія Tesla вже представлена офіційно.
Варто відзначити, що сервісні центри для американських електромобілів не мають звичного образу. Виробник не має автосалонів і продає продукт через інтернет, а представлені у країнах дилерські центри займаються тільки доставкою покупцям машин. А оскільки обслуговування електрокарів відрізняється від звичних машин з ДВС, то й сервісні центри як такі мають вигляд зовсім інакший, а іноді просто представлені бригадою з автомобілем, який обладнаний всім необхідним для швидкої допомоги.
Нагадаємо, що засновника компанії Tesla Ілона Маска суд позбавив можливості управляти виробництвом протягом трьох років і зобов'язав виплатити штраф у розмірі 20 мільйонів доларів.