Попит на нові легкові авто в листопаді зазнав падіння: що купували українці та яка модель стала бестселером

Дата публікації
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Попит на нові легкові авто в листопаді зазнав падіння: що купували українці та яка модель стала бестселером

Associated Press

Цей сегмент зменшився на 16% порівняно з минулим місяцем.

Український ринок нових легкових автомобілів у листопаді зазнав певного падіння.

Так, за інформацією "Укравтопрому", минулого місяця українці придбали і зареєстрували 7,1 тисячі нових легкових авто. Подібний показник виявився на 17% гірше за аналогічний результат 2019 року та на 16% нижче стосовно жовтневого періоду.

Отже, найпопулярнішою маркою на ринку нових легкових автомобілів знову стала Renault. Протягом місяця 1 173 автомобілі цієї французької марки поповнили український автопарк. Однак це на третину менше показника річної давності.

На другому місці Toyota, машини якої обрали 1 136 автомобілістів, що на 9% менше результату листопада 2019 року. Третя позиція у KIA, в активі цієї марки 509 реєстраційних номерів (-32%).

На четвертому місці Skoda, яка на 7% скоротила листопадову реалізацію до 492 одиниць. П'ята позиція в рейтингу і 69-відсоткове зростання у Mazda - 290 авто.

Шостий результат продемонстрували одразу дві марки - Volkswagen і Peugeot, в заліку яких по 289 зареєстрованих авто. У той же час порівняно з листопадом минулого року німецька марка втратила 50% продажу, а французька, навпаки, показала зростання на 12 відсотків.

Також до першої десятки рейтингу потрапили: Hyundai277 (-37%); Ford — 253 (+102%); Suzuki — 252 (+1%) та Mitsubishi — 234 (-8%).

Бестселером листопада став автомобіль Toyota RAV4 з показником 532 реєстрації. Всього від початку року свої перші реєстраційні номери в Україні отримали 75,6 тисячі нових легкових автомобілів, що майже на 5% менше, ніж за аналогічний період минулого року.

Наступна публікація