Повернення обов'язкового техогляду авто в Україні може стати проблемою для вживаних машин із Європи
Ця процедура була скасована десять років тому.

Як відомо, в Україні від 2022 року можуть повернути обов'язкове проходження техогляду автомобіля.
Утім, за словами голови Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД) Олега Назаренка, це може стати суттєвою проблемою для вживаних машин із Європи.
Заковика полягає в тому, що більшість машин, які приганяють з ЄС, можуть не пройти обов'язковий ТО через технічний стан транспортного засобу. Назаренко наголосив на тому, що в країну ввозиться щорічно близько 500 тисяч вживаних авто, 90% з них - без каталізаторів (каталізатори часто крадуть, причому якщо в Україні такий вид автокрадіжки тільки набирає обертів, то в Європі він вже процвітає кілька років).
"Як думаєте: скільки відсотків авто його (техогляд) зможуть пройти чесно, з огляду на відсутність ката (каталізатора), фільтра та лямбда зонда?", - зазначив Назаренко.
Додамо, що проходження обов'язкового техогляду скасували від 2011 року. Але після підписання угоди про асоціацію з ЄС Україна обіцяла технічній огляд повернути. Щороку непопулярну серед українських водіїв процедуру намагаються відновити. Більшість українських водіїв техогляд проходили за хабарі.
Передбачається, що ТО повинні будуть проходити всі легкові авто - через 4 роки від дати виготовлення, а потім кожні 2 роки (для автомобілів таксі - щорічно).
Відео Чим для українських водіїв може обернутися повернення техогляду
В Україні урядовці хочуть повернути обов'язковий техогляд, який скасували ще 9 років тому. Такий сюрприз чекає на водіїв із 2022 року. Проте, через екологічні вимоги 80% авто можуть його не пройти - запевняють експерти. Водії ж побоюються повернення поборів, чим свого часу займалися ДАІвці, перетворивши проходження ТО на корупційну схему.
