На їхню вартість також впливають карантинні обмеження та громадський транспорт.
Експерти розповіли, як змінилися ціни на ринку вживаних автомобілів після початку терміну легалізації "євроблях" та скільки вони коштують зараз.
Про це повідомляє Auto-Consulting.
Зазначається, що в цьому питанні потрібно враховувати не тільки вплив легалізації автомобілів на європейській реєстрації. Не можна скидати з рахунків послаблення карантинних обмежень та відновлення регулярної роботи громадського транспорту. Крім того, масова вакцинація робить поїздку в маршрутці вже не такою небезпечною, з точки зору зараження Covid-19.
Так, ціни на справжні “живі” іномарки минулого року починалися від 1 800 доларів. Сьогодні – це біля 2 тисяч.
У той же час, в минулому році всього за 550 доларів можна було купити Volkswagen Passat B2 1986 року випуску. Сьогодні Passat B2 1987 року випуску з пробігом в 400 тисяч км, який теоретично може бути на ходу, пропонують вже за 800 доларів. Тобто, в середньому, ціни на найдоступніші старі іномарки, порівняно з минулим роком зросли відсотків на 20. Але це стосується лише старих авто 20-30 років.
Один із експертів розповів про те, що сьогодні популярні моделі пропонуються приблизно за тією ж ціною, що і в минулому році. Але вони за ці гроші – на 3-5 років молодше. Інший фахівець повідомив, що ціни на внутрішньому ринку часто не відповідають реальному пробігу авто, тому може здатися, що вони стали нижче. Насправді, зараз в країнах ЄС старі автомобілі навпаки подорожчали, в середньому на тисячу євро. Причому, вибір став менше, а їхній пробіг – більше.
Отже, як змінилися ціни на вторинному ринку України після легалізації “евроблях”:
- Audi A6
- рік випуску 1996 – 2 800 доларів;
- 2010 – 10 000;
- 2020 року – 54 000.
- Audi A4
- 1995 – 2 300;
- 2010 – 8 600;
- 2020 року – 41 000.
- Renault Scenic
- 1997 – 3 000;
- 2010 – 6 000;
- 2017 – 10 250.
Раніше юристи розповіли, які "євробляхи" не можна штрафувати.