Перейти до змісту

Роботи тривають вдень і вночі: в "Укравтодорі" розповіли подробиці будівництва мосту в Запоріжжі (13 фото)

Перший проїзд – з району Бабурка на острів Хортиця – планують відкрити у грудні.

Роботи по добудові Запорізького моста тривають і вдень, і вночі. Працює близько 600 фахівців та понад 50 одиниць техніки. Міст будується одночасно з двох берегів.

Перший проїзд – з району Бабурка на острів Хортиця – планують відкрити у грудні. Про це у суботу, 17 жовтня, повідомив голова Державного агентства автомобільних доріг України ("Укравтодор") Олександр Кубраков на своїй сторінці у Facebook.

Так, за його словами, наразі:

  • триває будівництво верхову гілку мосту, а саме три смуги руху з Правого берега р. Старий Дніпро до острова Хортиця;
  • на цьому тижні на підході до мосту через Старий Дніпро було забетоновано ще одну захватку плити проїзду. Всього вже забетоновано 5 з 8 таких захваток, загальна протяжність – 207 м. Зараз фахівці армують 6 захватку і почнуть її бетонувати.

Також, за словами Кубракова, тривають роботи на з’їзді з мосту. Там вже завершили бетонування 5 з 9 захваток плити проїзду прогонової будови, загальною протяжністю 243 м. Починаються роботи над шостою.

На балковому мосту через Старий Дніпро фахівці підходять до завершення облаштування стапелю для збирання секцій на низовому боці мосту через Старий Дніпро. Вже зібрано конструкції козлового крану та змонтовано підкранову колію.

Паралельно ведуться роботи і на вантовому мості через Дніпро. Розпочато роботи з відновлення монтажних підіймачів та баштового крану "Терекс". На будівельному майданчику в районі Кривої Бухти облаштовується стапель для збирання прогонової будови мосту та викатного пірсу.

Як зазначив очільник "Укравтодору",  Дніпро у Запоріжжі можна пересікти тільки у двох місцях – через мости Преображенського та ДніпроГЕС: "Тож, критично важливо завершити будівництво за 2 роки – бо у найближчі роки плотину треба закривати на реконструкцію, і без нового мосту це спричинить колапс у місті".

Курбаков нагадав, що Запорізький міст — це магістраль безперервного руху довжиною понад 9 км, яка складається з шести транспортних розв’язок, у складі яких 27 штучних споруд, зокрема два позакласні мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху.

Мост почали зводити 16 років тому. Роботи були відновлені навесні 2020 року у рамках програми "Велике будівництво".

Відео В "Укравтодорі" обіцяють будувати "Запорізький міст" цілодобово

Мости через Дніпро у Запоріжжі будуватимуть цілодобово, обіцяють в "Укравтодорі". Багатостраждальний "Запорізький міст" почали зводити 16 років тому. Це мав бути масштабний проєкт: 9-кілометрова магістраль з кількома переправами і транспортними розв`язками, але, через нестачу фінансування, будівництво зупинилося і конструкції недобудови просто іржавіли. Цьогоріч на роботи виділили третину необхідної суми, майже 4 мільярди гривень. Переправу через Дніпро до острова Хортиця, де з квітня працюють понад 200 робітників, обіцяють завершити до кінця року. Повністю ж добудувати магістраль мають у 2022-му,  якщо не буде проблем з фінансуванням. Посадовці запевняють: коли міст здадуть, проїхати через Запоріжжя можна буде удвічі швидше, ніж зараз.  

В "Укравтодорі" обіцяють будувати "Запорізький міст" цілодобово

Залиште свій коментар

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин