Розмитнення авто за новими правилами: які існують підводні камені для "євробляхерів"

Розмитнення авто за новими правилами: які існують підводні камені для "євробляхерів"

Фото: УНІАН

У відведений термін можуть вкластися далеко не всі.

Як відомо, Верховна Рада нещодавно ухвалила законопроєкти про розмитнення автомобілів на європейській реєстрації.

Згідно ним, розмитнити можна лише автомобіль однієї категорії на одну людину (один легковий, один вантажний, один причіп). Авто має відповідати екологічним стандартам не менше від "Євро2". Документ пропонує розмитнювати автомобілі протягом 180 днів від моменту набуття ним чинності.

Утім, існують певні проблеми, які завадять власникам нерозмитнених машин вкластися в пільговий термін, передає AmperCar.

Насамперед для тих, хто захоче розмитнити авто, основною проблемою буде зняття з реєстрації в іншій країні. Через коронакризу уся процедура ускладнюється в рази. Не виключено, що можуть з’явитися нові "схеми", до яких вдаватимуться шахраї.

Друга проблема – наявність оригіналу інвойса. Якщо громадянин України не є власником "євробляхи" юридично, то тепер доведеться шукати законного власника. Особливого гостро ця проблема може проявитися у випадку з автомобілями на литовських номерах. Як відомо, ці машини масово оформлялися на фіктивні фірми в Литві і продавалися українцям за дорученнями. Більшість таких фірм залишилися в минулому.

Остання проблема – реєстрація авто в Україні. За різними даними, кількість нерозмитнених машин сягає півмільйона одиниць. Розмитнити таку кількість автомобілів за 180 днів неможливо.

Додамо, що для "пільгового” розмитнення доведеться сплатити "добровільний внесок" у розмірі 8 500 грн. Або ж за тих самих 8 500 грн можна буде вивезти автомобіль за межі України, якщо розмитнювати таке авто немає сенсу. Це дозволить уникнути ще більших штрафів у майбутньому.

Повʼязані теми:

Стаття з добірки новин:
Євробляхи
Наступна публікація