Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Шляхопровід розбирають і вдень, і вночі.

До кінця 2019 року у Києві можуть уже відкрити рух на новому Шулявському мосту. Для цього демонтаж старого шляхопроводу триває цілодобово і без вихідних.

Про це заявив Віталій Кличко під час відеозвернення на сторінці "Кличко – мер" у Facebook.

На його ролику помітно, що міст розбирають на секції, які вивозять на утилізацію. Крім того, звільнені від балок опори підрядник зрізає ланцюгами із алмазним напиленням. Про це йдеться на сторінці "Шулявський міст" з посиланням на інформацію від "Північно-українського будівельного альянсу", який проводить демонтаж.

Мінус одна секція за неділю. Пішла жара ‍

Опубликовано Шулявський міст Воскресенье, 14 апреля 2019 г.

Прольоти моста знімають самохідними модульними платформами "мегадомкратами". Потім за допомогою дистанційно керованої техніки проліт піднімають і переміщують на спеціально підготовлені бетонні платформи. На них проліт розбирають на балки.

"Приблизна вага демонтованого прольоту, що складається з 13 балок, становить близько 400 тонн. Після розбирання балки, за допомогою гігантського гусеничного крана, перемістять на спецтранспорт – так звані балковози. Вони вивезуть багатотонні конструкції на полігон для подальшого подрібнення та утилізації", - повідомляється у Facebook-спільноті.

У Мережі з’являються аматорські фото та відео, які більш детально показують, що ж відбувається на демонтажі Шулявського мосту. При цьому у коментарях до дописів жартують, що міст варто розрізати на сувеніри, а також прощаються з Шулявським, "який служив нам багато років".

На будівництві Шулявського шляхопроводу вихідних немає

Опубликовано Кличко - мер Воскресенье, 14 апреля 2019 г.

Раніше ТСН проінспектувала демонтаж на Шулявці, а чиновники назвали кількість аварійних мостів в Україні. Тоді журналісти розповіли, що не спостерігали бурхливої роботи на шляхопроводі.

ВідеоТСН дослідила, скільки ще мостів чекають на реконструкцію в Україні

Новий шляхопровід на Шулявці обіцяють відкрити аж через 17 місяців, якщо з його зведенням не зволікатимуть. Водночас своєї черги на ремонт чекають іще тисячі аварійних переправ по всій країні. Їх обіцяють відбудувати впродовж найближчих чотирьох років. А поки водії вимушені ризикувати, щоразу виїжджаючи на небезпечні мости.

ТСН дослідила, скільки ще мостів чекають на реконструкцію в Україні

Залиште свій коментар

Вибір редакції