Учасник ринку розповів, що робить Україну головним імпортером російського пального

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Назаренко вважає, що закони про ввезення старих авто просувають прихильники російських нафтовиків.

Ввезення старих автомобілів за заниженими екостандартам до України робить країну головним імпортером російської нафти, а міста перетворює у "газові камери Аушвіцу".

Про це написав глава Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко на своїй сторінці у Facebook.

За його словами, законопроєкти, спрямовані на розширення ввозу уживаних машин без обмежень і техогляду, просуваються в інтересах прихильників ввезення секонд-хенду з ЄС, а також дуже вигідні російським нафтовикам. Назаренко пише, що 90-95% палива в Україні - російське, хоч і називають його білоруське. Річ у тім, що видобутку нафти у Білорусі немає, а все пальне везеться з РФ.

Крім того, він нагадав, що невдовзі у Німеччині введуть новий податок на авто з великими об'ємами моторів. Тоді старі машини з об'ємом двигуна в 3-6 тис. куб. см повезуть до України. Це перетворить країну на імпортера російського палива номер один, а міста - у "газові камери Аушвіцу".

Всі ці закони про дозвіл ввезення старих авто без обмежень і техогляду ( досить євро 2) і заборону ввезення нових...

Опубліковано Oleg Nazarenko Неділю, 4 серпня 2019 р.

Раніше згадувалося, що український ринок нових авто "вибухнув" у липні. Лідером з продажу залишаються автомобілі марки Renault.

Залиште свій коментар

Вибір редакції