"Укравтодор" ініціює жорсткі обмеження на допустиму вагу фур

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Допустиму вагу двохосьових вантажівок пропонують знизити удвічі.

В Україні пропонують значно зменшити максимально допустиму вагу вантажівок та користуватись європейськими габаритно-ваговими параметрами.

Нові норми дозволять зберегти від руйнування відремонтовані дороги, пише "Укравтодор" у Facebook.

За європейськими стандартами, двохосьові фури мають не перевищувати вагу у 18 тонн, трьохосьові – 25 тонн, а чотирьохосьові –  32 тонни. Вага у 40 тонн допустима лише для деяких комбінованих вантажівок з 4-6 осями.

Натомість наразі в Україні усі ці авто повинні не перевищувати вагу у 40 тонн, а контейнеровози навіть 44 тонни.

Норми для вантажівки
Укравтодор

На думку "Укравтодору", саме надважкі вантажівки руйнують українські дороги. Особливо згубний вплив чинять автівки, у яких на дві осі припадає близько 40 тонн. Тоді кожне колесо тисне на дорогу так, що уникнути її швидкого руйнування практично неможливо.

При цьому, саме двохосьові вантажівки найбільше курсують дорогами України.

Для збереження автомобільних доріг Укравтодор ініціює перехід на європейські стандарти габаритно-вагових параметрів...

Опубликовано Укравтодор Понедельник, 21 января 2019 г.

Нагадаємо, що від Львова до кордону Польщі зведуть європейську магістраль. Зведення шосе заплановано як другий етап проекту GO Highway. Він покликаний поєднати дороги України із європейською TEN-T мережею. Шосе почнуть будувати 2020 року.

ВідеоВодійські права без курсів - чим обернеться ця ініціатива

В Україні можуть дозволити складати іспити на водійські права без проходження курсів у автошколі. Нібито в такий спосіб держава позбавиться від корупційної складової. Чим обернеться ініціатива дозволити отримати водійські права без автошкіл, розповів Павло Черепін - ралійний штурман, віце-чемпіон світу в класі WRC.

Водійські права без курсів - чим обернеться ця ініціатива

Залиште свій коментар

Вибір редакції