Українці стали значно активніше цікавитися комерційними авто: названо топ-10 марок липня

Українці стали значно активніше цікавитися комерційними авто: названо топ-10 марок липня

Group Renault

Минулого місяця було реалізовано 1,7 тисячі екземплярів цього сегменту.

Український ринок нових комерційних автомобілів за підсумками липня показав значне зростання.

Так, за інформайцією "Укравтопрому", минулого місяця було реалізовано 1,7 тисячі екземплярів цього сегменту.

Зазначається, що це найкращий липневий результат, починаючи з 2013 року. Порівняно з минулим роком кількість реєстрацій вантажних і спец. автомобілів у липні зросла майже у півтора рази. Відносно червня поточного року попит на нові комерційні авто збільшився на 18 відсотків.

Найчастіше в звітному місяці реєструвалися автомобілі марки Renault, продажі яких в річному обчисленні зросли у 3,3 раза - до 417 екземплярів.

Другою за популярністю була також французька марка – Peugeot, яка закінчила липень з результатом 224 зареєстрованих авто (+37% до липня 2020 року). Третій результат у FIAT150 машин. Це на 45% менше, ніж торік.

На четвертій позиції рейтингу ще одна французька марка – Citroen, яка за місяць реалізувала на українському ринку 122 автомобіля (+110%). Також до п’ятірки лідерів потрапив Volkswagen110 нових комерційних авто цієї марки поповнили український автопарк, майже утричі більше, ніж роком раніше.

Також до топ-10 місяця потрапили: Ford, МАЗ, Mercedes-Benz, MAN та Scania. Усього за сім місяців від початку року в Україні було зареєстровано 8,3 тисячі нових комерційних авто. Це на 58% більше порівняно з аналогічним періодом 2020 року.

Раніше розповідалося про те, що в Україні стартував продаж автомобілів нового бренду.

Наступна публікація