Український авторинок у період карантину: як змінювався та чого очікувати

Український авторинок у період карантину: як змінювався та чого очікувати

Фото: Associated Press

Сама ізоляція триватиме до 24-го квітня, але її подовжать.

Пішов уже шостий тиждень карантину в Україні через пандемію коронавірусу.

Попри ізоляцію, яка триватиме до 24-го квітня з ймовірним подовженням до середини травня, українці не втрачають інтерес до автівок.

Так, аналітичний центр найбільшого агрегатора об’явив про продаж вживаних та нових авто AUTO.RIA. Вони кожного тижня відстежують зміни на автомобільному ринку України в умовах пандемії.

Отже, на першому тижні карантину перегляди вживаних авто збільшились на 4,13%, а кількість проданих автівок виросла на 10,6%. Навіть ринок нових авто показав позитивну динаміку – кількість переглядів збільшилася майже на 8%, а дзвінків в автосалони від покупців стало більше на 54,4%.

На другий тиждень авторинок відчутно просів: кількість проданих авто з пробігом по Україні скоротилася на 36,31%, а кількість покупців — на 11,99%. При цьому кількість переглядів авто зросла на 15,85%, що свідчить про те, що покупці вдома активно цікавились автомобілями. Також на 3,65% скоротилося число переглядів пропозицій нових авто, а кількість дзвінків в автосалони зросла на 19,35%.

На третьому тижні кількість переглядів пропозицій про продаж автомобілів дещо зросла, проте дзвінків продавцям з метою поцікавитися тим чи тим автомобілем докладніше, стало менше. Зменшилася і кількість проданих автомобілів. Правда, тільки на вторинному ринку.

На четвертому тижні ізоляції в Україні спостерігалося зростання авторинку — було продано на 5,43% більше авто з пробігом. Так само зросла й кількість покупців — на 4,03%.

На 5-му тижні було продано майже на 5% більше авто з пробігом. Водночас покупців стало більше на 1,9%, а переглядів авто на 8,6%. Також виріс інтерес покупців у бік найдешевшого цінового сегмента — 2-3 тисячі доларів. Також виріс ринок нових авто. Кількість покупців збільшилася на 4,4%, кількість переглядів авто на 8,7%, а дзвінків до автосалонів побільшало майже на 10%.

Тож, якщо ви вагались чи купувати машину просто зараз, чи ще зачекати, ось відповідь: не варто надто зволікати, бо активність покупців суттєво зросла, навіть попри свята. Каталоги з вживаними авто переглядали на майже 7% частіше, а телефонували продавцям аж на 13,7% більше у порівнянні з попереднім тижнем. Тож дуже скоро ми можемо побачити навіть підвищення середніх цін на популярні легковики, – принаймні, якщо дешевші варіанти будуть розкуплені завдяки такій активності покупців.

Повʼязані теми:

Наступна публікація