В Україні серйозно обвалились продажі нових комерційних авто за квітень

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

На авторинку змінились лідери.

За квітень 2019 року в Україні купили близько 560 нових комерційних авто, що на 28% менше, ніж роком раніше.

Про це йдеться у повідомленні "Укравтопрому".

Лідером за кількістю проданих автівок для бізнесу, як і легкових автомобілів, стала марка Renault. За місяць було продано 220 фургонів компанії. Французський бренд поліпшив свій результат річної давності на 15%.

На другому місці компанія Fiat, яка на третину покращила свої результати. За квітень було продано 129 комерційних автомобілів марки.

Третє місце посідають машини Mercedes-Benz - 60 фургонів бренду купили за місяць. Порівняно з торішнім квітнем реєстрації автомобілів цієї марки збільшилися на 62%.

На четвертому місці Ford, з падінням реалізації на 66% - до 54 авто.

Замикає топ-5 квітневого ринку нових комерційних авто – Volkswagen. В заліку компанії 50 українських реєстраційних номерів, що на 34% нижче порівняно з квітнем 2018 року.

Найбільшими втратами в цьому сегменті автомобільного ринку відзначилася марка Citroen, яка займала роком раніше перший рядок рейтингу. Вона знизила стосовно торішнього квітня реалізацію своїх машин майже у 9 разів. Бренд опустився на десяте місце рейтингу.

Всього за чотири місяці 2019 року в Україні було поставлено на облік майже 3,4 тисячі комерційних автомобілів, що на 16% менше, ніж за аналогічний період минулого року.

Нагадаємо, що старт виробництва вантажівок Tesla Semi перенесли на рік. У компанії обіцяють запустити електрофуру у серію 2020-го.

Залиште свій коментар

Вибір редакції