В Україні запропонували заборонити будувати ліві повороти на швидкісних трасах

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

За оцінками експертів, майже третина аварій на трасах стається під час виконання лівого повороту.

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України пропонує запровадити обов’язкове проектування різнорівневих розв’язок на найбільш інтенсивних трасах.

Про це йдеться на сайті відомства.

Мінрегіонбуд запевняє, що такий крок дозволив би суттєво зменшити кількість аварій на швидкісних дорогах. Адже, за оцінками експертів, до третини аварій на трасах відбувається під час виконання лівого повороту через зустрічний потік машин.

"Однією з вагомих причин цього є те, що зараз при влаштуванні таких поворотів ніяк не враховуються параметри щільності руху. Тому в нових змінах у ДБН щодо автомобільних доріг загального користування плануємо обмежити влаштування лівих поворотів на ділянках з високою інтенсивністю руху та передбачити в цих місцях обов’язкове проектування різнорівневих розв’язок. Адже це дуже важливо для безпеки руху", - заявив заступник міністра регіонального розвитку Лев Парцхаладзе.

У змінах пропонують передбачати влаштування лівих поворотів лише на ділянках доріг з інтенсивністю до 20 тис. автомобілів на добу. На швидкісних трасах з інтенсивністю понад 20 тис. автомобілів закликають обов’язково влаштовувати різнорівневі розв’язки.

Всі ці зміни хочуть внести до державних будівельних норм щодо проектування автомобільних доріг загального користування.

Нагадаємо, згідно з проектом бюджету України на 2019 рік, з державної скарбниці наступного року планують виділити кошти на ремонт трас: Львів - Тернопіль – Умань, Біла Церква - Одеса - Миколаїв – Херсон, Одеса – Рені, Харків - Лозова – Павлоград, Запоріжжя – Маріуполь, Миколаїв – Кропивницький, а також на облаштування Північного об’їзду міста Рівного.

ВідеоЧим небезпечні неякісні дороги та коли українські шляхи нарешті буде відремонтовано

За даними Нацполіції, за перші сім місяців 2018 року через незадовільний стан доріг сталося 104 ДТП, в яких загинуло 22 людини, а 141 - залишилась травмованою. Тож не дивно, що українські дороги рік за роком потрапляють до рейтингів найгірших у світі. 2017 року Укравтодор відновив рекордні 2 тисячі кілометрів автотрас. А коли відремонтують усі 170 тисяч кілометрів українських шляхів - ми запитали у керівника Укравтодору. 

Чим небезпечні неякісні дороги та коли українські шляхи нарешті буде відремонтовано

Приєднуйтесь до групи ТСН.Авто у Facebook

Залиште свій коментар

Вибір редакції