"Євробляхери" зняли звернення до Зеленського під Адміністрацією президента

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Активісти пропонують зібрати круглий стіл.

До президента України Володимира Зеленського звернувся головний "євробляхер" Олег Ярошевич з проханням зібрати круглий стіл для вирішення проблеми з шаленими штрафами за "євробляхи".

Ярошевич та його однодумці прийшли до Адміністрації президента з листом та зняли під стінами будівлі відповідне відеозвернення.

У ролику головний "євробляхер" нагадав, що уже 22 серпня на власників ввезених з порушеннями авто чекають серйозні штрафи. Він закликав до цього часу ухвалити якесь переломне рішення чи провести зустріч "євробляхерів" з новим очільником митної служби Максимом Нефьодовим чи з міністром МВС Арсенієм Аваковим.

У повідомленні під відео зазначається, що найпростіше вирішити питання зі штрафами – це в нинішньому законі з формули розрахунку акцизу прибрати коефіцієнт віку автомобіля. Така зміна, імовірно, дозволить швидко та за доступні кошти розмитнити авто.

Також зазначається, що варто прибрати заборонні обмеження "Євро-5" на автобуси і вантажівки.

"В законі також доцільно прибрати штучні заборонні обмеження "Євро-5" на автобуси та вантажівки, які введено попередньою владою на користь "Богданів" та китайських авто, "складанням" яких займаються наші олігархи", - йдеться у повідомленні "євробляхерів".

Загалом же Ярошевич звернувся з проханням провести круглий стіл з "євробляхерами" та спеціалістами команди президента, щоб створити законопроєкти, які ухвалить нова Верховна Рада.

Шановний пане Президенте! Вітаємо Вас та вашу політичну партію «Слуга Народу» з вражаючою перемогою на виборах! Ви вже встигли звернути свою увагу на катастрофічну ситуацію навколо питання доступного розмитнення автомобілів. Наразі - це проблема майже мільйона українських сімей, що склалася "завдяки" минулій владі, яка 3 роки обіцяла «зробити» закон для людей, а не для декількох лобістів-автотрейдерів. Вже за чотири тижні, 22 серпня розпочнеться черговий грабіж сотень тисяч звичайних українців у вигляді не підйомних штрафів згідно Закону № 2612. Розуміючи всю складність ситуації, ми пропонуємо Вам для розгляду наше бачення вичерпання цієї проблеми . Вважаємо, що найбільш прийнятний варіант, котрий швидко можна запровадити з мінімальними змінами до законодавства, це в існуючому законі з формули розрахунку акцизу прибрати коефіцієнт віку автомобіля, який доходить до 200% від його вартості. Ця незначна поправка додатково поповняє бюджет України більше, ніж на 10 000 000 000 гривень. Цих коштів вистачить й на питання, котрим Ви приділяли увагу під час своїх візитів до регіонів України. Вважаємо, в законі також доцільно прибрати штучні заборонні обмеження «євро 5» на автобуси та вантажівки, які введено попередньою владою на користь «Богданів» та китайських авто, 'складанням' яких займаються наші олігархи. Це також додатково та суттєво поповнить бюджет. Завдяки цьому, гострота проблеми з доступним розмитненням зникне і разом з тим миттєво принесе користь як державі так і звичайним українцям. Головне. Це строки впровадження змін! Саме тому ми просимо Вас найближчим часом провести круглий стіл з представниками спілок власників авто на іноземній реєстрації з усієї України та спеціалістами вашої команди, щоб разом знайти спосіб запровадження необхідних змін за умови, що прийняти дані законопроекти можна відразу з початку роботи Верховної Ради нового скликання, бо невиправдано високі та необргрунтовані штрафи в 170 000 гривень почнуться вже на День Незалежності 24 серпня. Пане Президенте! Ми, ваші виборці, просимо Вас невідкладно розглянути цю пропозицію, не допустити грабежу захистивши інтереси всіх українців. З повагою, Голова Громадської організації «ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «АВТО ЄВРО СИЛА» О.А. Ярошевич

Опубликовано Авто Евро Сила Пятница, 26 июля 2019 г.

Раніше згадувалось, що фотограф Штепа, який переміг Богуслаєва, займеться у Раді проблемами "євробляхерів". Хлопець уже підготував кілька законопроєктів, які стосуються розмитнення авто та стану доріг.

Залиште свій коментар

Вибір редакції