У компанії поки призупинили розробку власних автомобілів, але активно створюють нові програмні забезпечення.
Apple минулого тижня подали на реєстрацію патенту на "розумне вітрове скло". За версією розробників це буде скло з доповненою реальністю, яка буде носити назву Heads-Up Display. Про це повідомляє журнал Fortune.
На думку експертів, деякі деталі цієї розробки цілком реалістичні і швидко знайдуть можливість реалізації. А тим більше сподобаються водіям і отримають широке поширення. Адже ідея спілкуватися по Facetime, не відволікаючись від дороги - дуже заманлива.
Ще однією практичною функцією віртуального лобового скла стане вмонтований пристрій, який буде ідентифікувати втому водія по руху його очей, положенні в кріслі і по інших деталях. Пристрій зможе адаптувати зображення, яке виводиться на скло, щоб знижувати втому і рівень стресу. Правда, в компанії не повідомляють яким саме способом.
Раніше ми повідомляли, що компанія Ford досліджує вплив віртуальної реальності на сферу продажів. Згідно з прогнозами, технологія доповненої реальності радикально змінить наше життя протягом кількох десятиліть, а перед покупцями відкриється світ актуальних товарів і послуг.