Компанія знаходиться на стадії запуску виробництва і набору співробітників.
Проект дорожнього автомобіля Dyson з синхронним двигуном з постійними магнітами вже наближатися до своєї реалізації після реєстрації торгового імені для автомобільної промисловості "Digital Motor" у Великій Британії. Про це повідомляє AutoCar.
Раніше цей товарний знак використовувався тільки на побутових виробах, а тепер пошириться і на автомобільну промисловість. Поки в компанії планують розширити виробничі потужності, щоб підготуватися до серійного виробництва. Новий завод буде організовано на аеродромі Халлавінгтон на 750 акрах землі, і стане другим науково-дослідним центром Dyson в Англії. Додатково буде відкрито близько 300 вакансій.
Над проектом EV в компанії працюють вже більше трьох років. Перший автомобіль Dyson буде запущено в невеликих обсягах близько 10 000 одиниць. Засновник компанії сер Джеймс Дайсон сказав, що ця модель буде належати до преміального цінового сегменту ринку. Компанія планує випускати ще дві моделі EV з масовим виробництвом після дебюту першої моделі в обмеженій кількості. Якщо все буде добре, бренд тоді має намір продовжити розробку електричних автомобілів в майбутньому.
Нагадаємо, що компанія Dyson працює над випуском своїх автомобілів з твердотілими акумуляторами. Ця вдосконалена конструкція батареї, яка використовує комірки щільності енергії, які швидше заряджають і накопичують більше енергії, ніж стандартні рідкі комірки. Прогнозується, що технологія буде впроваджуватися разом з другим автомобілем марки, можливо, на початку наступного десятиліття. Поки схожою технологією захоплювалися в Toyota, BMW і Porsche, але успіхів не досягли.
Бренд активно інвестує кошти в технології розвитку штучного інтелекту поряд з довгим списком інших передових цифрових технологій, у тому числі робототехніки і машинного навчання. У перспективі вони розглядають появу системи автономного управління на своїх автомобілях.
Раніше ми повідомляли, що в Україні побудували перший у світі позашляховий автобус. Машина разрабатывалсь з нуля і заснована на платформі і основних частинах компанії MAN, дизайн автобуса замовляли у європейських фахівців.