Volkswagen перетворить Jetta в окремий бренд

Компанія має намір створити седан і два кросовера під новою маркою.

Компанія Volkswagen виділить модель Jetta в окремий суббренд, який поки що планують представити тільки на китайському ринку.

Складання автомобілів буде проходити на заводі FAW-Volkswagen у місті Ченду, пише "Мотор".

Рішення було прийнято у зв'язку з тим, що Jetta одна з культових моделей в Китаї і користується там величезною популярністю. Новий суббренд повинен зайняти нішу між  дорогими моделями Volkswagen і бюджетними машинами, які наповнили місцевий авторинок на дві третіх.

Лінійка Jetta буде складаються з седана і двох кросоверів. Брендом розроблено нові формати точок продажів, які будуть залучати цільову аудиторію. Йдеться про цифрові шоу-руми, pop-up майданчики у торгових центрах та мобільні вантажівки-магазини.

У минулому році сукупні продажі Volkswagen Group у Китаї перевалили за 4 мільйони автомобілів. Показники бренду удвічі перевищили обсяги найближчого конкурента — Honda. Найпопулярнішим автомобілем Китаю став VW Lavida, аналог Jetta, який випускають на майданчику Shanghai Volkswagen. Сама ж Jetta в загальному рейтингу посіла сьоме місце.

Раніше згадувалося, що Volkswagen вирвав першість світових продажів у Renault–Nissan за 2018 рік. Так, з урахуванням вантажівок MAN і Scania, концерн Volkswagen "зробив" японо-французький альянс і продав 10,83 мільйона авто, що на 0,9% більше, ніж роком раніше.

Повʼязані теми:

Стаття з добірки новин:
Презентації
Наступна публікація