У компанії планують підняти ціни на автомобілі.
У першому кварталі 2019 року прибуток Volvo впав більш ніж на 19% і зупинилася на позначці 274 млн євро.
У прес-службі шведської компанії обвал продажів пов'язують з торговими війнами між США і Китаєм.
У Volvo підтвердили, що у зв'язку з "ціновим тиском" та підвищенням податків на найбільших світових авторинках машини компанії можуть зрости у ціні.
"Порівняно з минулим роком на прибутковість вплинув ріст тарифів і посилення цінового тиску на багатьох ринках", - заявив генеральний директор Хакан Самуельссон.
Варто відзначити, що стан Volvo був стабільним після викупу шведської марки китайською компанією Geely ще 2010 року. Тепер же у Volvo зіткнулося з новою загрозою обвалу продажів і зростання цін.
Загалом проблема помітна у всьому автомобільному секторі і породжена не тільки торговими війнами, але й необхідністю інвестувати величезні суми у розробку електромобілів і безпілотників, не очікуючи швидкого прибутку від цього.
Наразі, Volvo змінила свої глобальні виробничі плани, намагаючись пом'якшити вплив підвищення тарифів.
Нагадаємо, що Geely представила люксовий седан з "характером" Volvo. Концепт буде "направляти" модельний ряд марки.