У Європі створили комісію з розробки глобального плану створення великої площадки для виробництва батарей для електричних двигунів.
Основними постачальниками акумуляторів для електрокарів на сьогодні є Китай, Корея і Америка. Активно займаються розробками LG, Samsung, CATL і SK Innovation. Американська Tesla зі своїми внесками у виробництво потужних батарей поки що є лідером на світовому ринку та буде прогресувати. Євросоюз не може запропонувати жодного європейського аналога іноземним компаніям.
Європейська комісія оголосила про новий план дій, який буде спрямований на заповнення порожньої ніші у виробництві. Першим кроком стало створення Європейського батарейного альянсу в жовтні минулого року, який забезпечив доступ до сировини для акумуляторів - кобальту і літію - з країн, які не входять до складу ЄС.
У перспективі альянс створить можливості для навчання і підвищення кваліфікації інженерів і техніків по створенню акумуляторних батарей в Європі і налагодить корпоративні партнерські відносини між компаніями в ЄС.
Під цілі альянсу потраплять моменти пошуку і забезпечення фінансування нових проектів по розробці стійких джерел енергії і рециркуляції. Плюс до всього необхідно буде впорядкувати правила ЄС, пов'язані з використанням та створенням батарей EV. На думку комісії, у Європи є усі можливості, щоб у перспективі стати лідером в області технологій по виробництву стійких джерел енергії.
В інтерв'ю Financial Times віце-президент Європейської комісії Марос Сефковіч, сказав, що по мірі зростання попиту на електромобіль Європа не може собі дозволити відставати від виробників азіатських і американських акумуляторів і що регіон потребує власних виробничих майданчиків, яких на даний момент у неї немає.
Зазначимо, що німецький постачальник автомобільної техніки та комплектуючих Bosch оголосив про вихід з ринку постачальників батарей EV, оскільки він вважає, що інвестиції, необхідні для виробництва власних осередків, були «занадто ризикованими». Компанія заявила, що буде покладатися на постачання зовнішніх акумуляторних батарей, почасти тому, що вона підрахувала, що їй потрібно буде інвестувати 20 мільярдів євро, щоб отримати 20-відсоткову частку на ринку акумуляторів для електрокарів.
Нагадаємо, що японські виробники об'єднаються для створення потужних акумуляторів для електричних двигунів.