З’ясувалось, які компанії найбільше піклуються про клієнтів після продажу автівки

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Серед широко розповсюджених у Європі марок середнього класу лідирує Mitsubishi.

Компанія Porsche посіла перше місце серед люксових брендів за ступенем задоволеності клієнтів обслуговуванням дилерів 2019 року. Серед постачальників авто масового ринку лідирує Buick.

Про це свідчить останнє дослідження індексу обслуговування клієнтів від агентства JD Power.

Так, Porsche набрала 893 бали за 1000-бальною шкалою, обігнавши Infiniti, яка вперше 2018-го очолила рейтинг.

Друге місце з рахунком 881 посів Lexus, а третє – Cadillac. Американський бренд поступився всього одним балом люксовому японському підрозділу і набрав 880 очок. Водночас Infiniti відкотилася аж на четверте місце і набрала 878 очок. П'яте місце – Mercedes-Benz (870).

Шосте місце посідає Acura з показником 866 балів, а сьоме – Lincoln з показником у 865.

Всі вказані вище марки надають найкращий сервіс на авторинку. Інші мають показник нижче середнього, який становить 862 бали.

Далі послідовно йдуть бренди Audi, BMW, Volvo, Jaguar і Land Rover.

рейтинг_2
autonews.com

Серед брендів масового ринку перше місце посів Buick, набравши 857 балів. Друге місце отримала Mini (853). Mitsubishi піднялася вище середнього показника на авторинку за обслуговуванням і отримала 846 очок, посівши третє місце. Потім іде Chevrolet (845) на четвертому, а GMC і Toyota ділять п'яте місце з показником у 840 балів.

Далі – ще три бренди, які надають сервіс вище середнього рівня: Nissan (832), Volkswagen (831) та Subaru (829). До речі середній показник серед компаній, що надають автомобілі масового ринку, – 827.

Повний рейтинг компаній за рівнем сервісу виглядає так:

рейтинг_1
autonews.com

Нагадаємо, що з'явився фінальний рейтинг найпопулярніших електрокарів і гібридів 2018 року. Три моделі Tesla увійшли до п'ятірки лідерів.

Залиште свій коментар

Вибір редакції