Заводам Peugeot-Citroen і Fiat-Chrysler загрожує тотальне закриття у Китаї

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

У компаніях останнім часом катастрофічно впали продажі.

Аналітики прогнозують повальне закриття збиткових китайських заводів концернів Peugeot-Citroen і Fiat-Chrysler після злиття.

Низка підприємств компаній у Китаї вимагають невідкладної реструктуризації та скорочень, пише шанхайська консалтингова компанія China Passenger Car Alliance.

Повідомляється, що китайська компанія Changan Automobile, яка має спільні завод з Peugeot-Citroen, вже готується розірвати збиткове партнерство. Вона виставила на продаж на місцеву біржу свої 50% акцій альянсу Changan-PSA.

Відомо, що завод цього китайсько-французького альянсу виробляв машини Citroen і DS, але збитки від підприємства тільки збільшуються. У Changan розповідають, що за станом на вересень вони зросли до $703 млн. Головною причиною провального партнерства називають те, що Peugeot-Citroen так і не зміг популяризувати преміальні моделі своїх брендів.

Як наслідок, за словами аналітиків, завод Changan-PSA, який може виробляти 200 тисяч авто, за 2018 рік випустив і продав всього чотири тисячі машин.

Найбільш імовірним кандидатом на покупку акцій Changan-PSA називають Dongfeng Motor Group. Марка і так співпрацює з Peugeot-Citroen і, ймовірно, буде випускати на заводах автомобілі DS. Вона спільно з французами володіє чотирма заводами, які випускають кросовери. У минулі року всі підприємства працювали на повну потужність, але 2019 року поставки впали на 56%.

Головною причиною такого обвалу продажів називають те, що низка інших автогігантів також почали продавати кросовери в Китаї.

За словами аналітиків, така ж ситуація спостерігається навколо підприємств Fiat-Chrysler. Італо-американський концерн має спільні заводи з китайською маркою GAC, які також до недавнього часу працювали на повну потужність.

Тим не менше, згідно з даними GAC, щорічні продажі автомобілів Jeep (марка належить Fiat-Chrysler) впали на 39% 2018 року. Це при тому, що GAC і Fiat-Chrysler є основним бізнесом FCA в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. Продажі спільного підприємства впали ще на 46% 2019 року.

Більш того, Fiat-Chrysler закінчив 2018 рік зі збитком у $300 млн у регіоні.

Тобто обидві компанії переживають серйозну кризу у Китаї і, на думку аналітиків, альянс просто не зможе існувати без закриття значної частки своїх заводів у цій країні.

Раніше аналітики прогнозують повальне закриття заводів Fiat-Chrysler і Peugeot-Citroen в Європі. Судячи з інформації, потенційні виробничі потужності нового гіганта складатимуть 14 мільйонів автомобілів на рік. Разом з тим автомобільна галузь пішла на спад, і європейський ринок легковиків схильний до ризику ще більш серйозного обвалу.

Залиште свій коментар

Вибір редакції