А ще в нього доволі сприятлива вартість.
Як відомо, німецький автомобіль Opel Astra доволі популярний серед водіїв. Вистачає прихильників цієї моделі й в Україні.
ТСН.ua докладно розповідає, чому ця модель користується такою шаленою популярністю, які має недоліки та хто саме змагається з нею на автомобільному ринку.
ХАРАКТЕРИСТИКИ OPEL ASTRA
Opel Astra дебютував в 1991 році, прийшовши на зміну моделі Kadett E. Покупцям пропонувалися версії з кузовами три-і п'ятидверний хетчбек, седан, універсал і кабріолет. Варто зазначити, що спочатку з’явилася версія F, яка була презентована на автосалоні у Франкфурті.
Того ж року дебютували і дві спортивні модифікації: GT і GSI. Всі автомобілі стали оснащувати гідропідсилювачем керма і пиловим фільтром салону. Стали доступними такі опції як кондиціонер, подушка безпеки пасажира і шкіряний інтер'єр.
Opel Astra F випускали в Німеччині, Великій Британії, Бельгії, ПАР, Польщі, Китаї, Індії. На британському ринку вона була відома під маркою Vauxhall, в Австралії - як Holden Astra, в Південній Америці - як Chevrolet Astra а в Південній Африці - ще й під ім'ям Opel Kadett.
1994 року автомобіль піддали рестайлінгу і трохи змінили його зовнішність. Було покращено якість обробки салону, в кермовому колесі з'явилася подушка безпеки, Екстер'єр рестайлингових Astra відрізнявся новою фальшрадіаторною решіткою, фарами, дзеркалами, ручками дверей і новими колісними дисками.
Щодо моторної гами, то вона була доволі широка: бензинові 1.4 (60-90 к.с.), 1.6 (71-101 к.с.), 1.8 (90-116 "коней"), а також дизельним об'ємом 1,7 літра і потужністю від 57 до 82 к.с. "Гарячі" версії автомобіля називалися Astra GSi, на них встановлювали бензинові двигуни 1.8 і 2.0, що розвивають від 125 до 150 к.с.
У 1998 році продаж Opel Astra першого покоління на основних європейських ринках було припинено в зв'язку з появою нової машини (кабріолет випускали до 2000 року).
Друге покоління Opel Astra з’явилося в автомобільному світі в 1998 році. Воно отримало індекс "G". Примітно те, що від попередниці не було взято жодної важливої деталі, це був заново спроєктований автомобіль. Так, список типів кузова поповнився дводверним купе.
Кузов нової моделі, своєю чергою, відрізнявся відмінною аеродинамікою, а також значно зросла його міцність. Безпека забезпечують ремені безпеки, чотири подушки безпеки (дві фронтальні і дві бічні - (опція), заховані в спинках передніх сидінь. На замовлення було можливо отримати 6 подушок безпеки (додаткові шторки Air bag в даху).
Ще ширшою стала гама силових агрегатів. Тепер базовий Opel Astra оснащувався 1,2-літровим мотором потужністю 65-75 к.с., інші версії - 1.4 (90 к.с.), 1.6 (75-103 к.с.), 1.8 (116-125 к.с.), 2.0 (136 сил) і 2.2 (147 к.с.) Дизельні двигуни мали обсяг 1,7 або 2,0 літра і потужність від 68 до 125 к.с. Бензиновий дволітровий мотор із турбонаддувом, що розвиває 190 к.с., ставили тільки на купе.
У 1999 році в модельному ряду з'явився "заряджений" тридверний хетчбек Opel Astra OPC, оснащений 160-сильним "атмосферником" об'ємом два літри. А в 2002 році з шильдиком OPC почали пропонувати не тільки тридверний, але ще і п'ятидверний хетчбек, універсали, купе і кабріолети, під капотом у яких стояв уже турбований дволітровий мотор потужністю 192-200 к. с.
У Західній Європі "Астру" другого покоління випускали до 2004 року. До жовтня 2008 року збирали друге покоління Opel Astra й на ЗАЗ.
Opel Astra третього покоління був представлений в 2004 році. Автомобіль, який отримав індекс "H", має версії з кузовами три-і п'ятидверний хетчбек, седан і універсал, а в 2006 році на його базі було створено купе-кабріолет Astra TwinTop. Над дизайном цієї машини працювали італійські майстри, яким вдалося створити авто, що нагадує в профіль знайомий всім Opel Calibra. Разом з екстравагантністю автомобілю були присвоєні практичні риси. Так, задні крісла оснащені люком, що дозволяє перевозити довгомірні вантажі (наприклад, лижі або сноуборд). А жорсткий дах, який розкладається, під час підняття збільшує місткість багажного відділення до 400 літрів. Зі складеним дахом його об'єм вдвічі менше. Для захисту пасажирів від пошкоджень у разі перекидання машини Opel Astra Twin Top отримав жорстку рамку вітрового скла та алюмінієві стрижні в спинках задніх сидінь. Системи безпеки спрацьовують за 0,2 секунди. Трансформація кузова займає менше 30 секунд. Коректність процесу відстежується 13 різними давачами, що виключає можливість пошкодження даху.
Машина була побудована майже з нуля і базувалася на платформі Delta, яку також використовували Opel Zafira, Chevrolet Cobalt, Chevrolet HHR і деякі інші моделі концерну GM. Седан додав у довжині, вимахнув до 4 587 мм (відстань між осями – 2 703 мм). Astra H домоглася першого місця продажів в Європі в 2007 році, а роком пізніше вийшла на ринок США під брендом Saturn.
На модель встановлювали чотирициліндрові мотори робочим об'ємом до 2,4 л і потужністю до 240 сил (версія OPC). Залежно від двигуна можна було отримати «механіку» з п'ятьма або шістьма ступенями, п'ятиступінчастий "робот" Easytronic або "автомат" із чотирма або шістьма діапазонами.
У цьому поколінні Astra з’явилося статусне обладнання – електрокеровані амортизатори і біксенонові фари з інтелектуальним керуванням. Машини в європейській специфікації припинили випускати в 2010 році.
Opel Astra четвертого покоління дебютував у вересні 2009 року у Франкфурті. Цей автомобіль пропонується з кузовами: п'ятидверний хетчбек, тридверний хетчбек, універсал і седан.
За заявою виробника було зроблено все, аби автомобіль отримав кращу аеродинаміку, в зв'язку з чим машина провела близько 600 годин в аеродинамічній кабіні. За довжини в 4,42 метра в салоні автомобіля передбачено набагато більше місця для водія і пасажирів. Новий образ авто включає в себе візуально зміщену вперед кабіну, стрімкий нахил стійок вітрового скла і спадну задню лінію даху.
У седані збережені елегантні обтічні форми і плавні лінії, які надають йому спортивний вигляд. З використаних нових технологій можна назвати адаптивне головне освітлення, систему розпізнавання дорожніх знаків, адаптивне шасі і багато іншого. Універсал потужний, зі скульптурними лініями кузова, з об'ємним багажником, система для кріплення велосипеда на бампері (опція). Задні сидіння можуть складатися простим натисканням кнопки.
Хетчбек Opel Astra 2010 комплектується одним із восьми двигунів, кожен із яких відповідає вимогам "Євро 5". Лінійка моторів включає чотири дизельні агрегати потужністю від 95 до 160 кінських сил і чотири бензинові мотори, потужність яких варіюється в діапазоні від 100 до 180 кінських сил. Слід зазначити, що 180-сильний агрегат був запозичений розробниками у моделі Insignia, яка була названа "Європейським автомобілем року". Всі двигуни цієї Opel Astsra демонструють чудовий баланс між продуктивністю, економічністю і низьким викидом шкідливих речовин в атмосферу. У комплекті з двигуном пропонується п'яти- або шестиступінчаста механічна коробка передач або шестиступінчастий "автомат".
За безпеку ця модель отримала найвищу оцінку на краштесті Euro NCAP (п'ять зірок). У 2010 році Opel Astra четвертого покоління посіла третє місце в конкурсі "Європейський автомобіль року".
П’яте, і останнє на сьогоднішній день покоління Opel Astra, дебютувало восени 2015 року.
Нова генерація отримала літеру K, широку лінійку компактних силових агрегатів, нові коробки передач, а також повністю перекроєний салон. В очі кидається нове багатофункціональне кермо з трьома спицями та аналогова приладова панель із великим екраном у центрі. Що стосується зовнішності, то автомобіль отримав дизайн у дусі молодшої моделі Corsa. У нього загострені фари головного освітлення з срібними вставками і бумерангами світлодіодних денних ходових вогнів. Також варто відзначити нижчу губу переднього бампера і грати радіатора з подвійною накладкою.
На вибір пропонується п'ятидверний хетчбек або універсал. У першому випадку автомобіль налічує 4 370 мм в довжину, 1 809 мм в ширину, 1 485 мм у висоту і 2 662 мм між колісними парами. Універсал, своєю чергою, на 332 мм довший. Дорожній просвіт в обох випадках становить середньостатистичні 150 міліметрів. Що стосується розміру багажника, то хетчбек у разі завантаження під задню полицю вміщує до 370 літрів, а за складеного заднього дивану – 1 210 л. Що стосується універсалу, то він вміщує 540 і 1 630 літрів відповідно.
Базовим є 1,0-літровий бензиновий турбодвигун потужністю 105 к.с. Далі йде бензиновий двигун 2,0 л Ecotec потужністю 125 або 150 к.с. У гамі також є дизельні і бензинові двигуни 1,6 л потужністю від 95 до 200 к.с. Топовий варіант OPC обладнають 1,6 л-турбонадувом із віддачею 280-285 к.с.
ПЕРЕВАГИ OPEL ASTRA
Серед головних "плюсів" цієї моделі відзначають:
- дизайн;
- салон;
- рівень безпеки;
- надійність двигуна;
- підвіска;
- керованість;
- гальма.
НЕДОЛІКИ OPEL ASTRA
"Мінусами" цього автомобіля називають:
- імідж;
- шумоізоляцію;
- потужність двигуна;
- багажник
- витрати пального;
- обслуговування.
КОНКУРЕНТИ OPEL ASTRA
"Суперниками" цієї моделі на ринку є:
- Citroen C4;
- Ford Focus;
- Honda Civic;
- Mazda 3;
- Peugeot 308;
- Renault Megane;
- Volkswagen Golf.
Opel Astra може похизуватися своєю надійністю та майже ніколи не залишається без свого «господаря». Тривала поїздка на цьому автомобілі точно не завдасть проблем. Як, власне, й безпека.
Читайте новини та автомобільні огляди у нашій рубриці на сайті ТСН.ua. Саме тут можна дізнатися про моделі, які вас цікавлять найбільше.