Вона є найпопулярнішою в лінійці цієї марки.
Renault Megane має свою чималу армію прихильників в Україні. Не сказати, що ця модель користується шаленим попитом, але ж похизуватися гідною базою "своїх" клієнтів вона може цілком.
ТСН.ua розповідає про цей компактний сімейний автомобіль, який світ вперше побачив 1995 року. Ми розкажемо про головні особливості Renault Megane, її "плюси" та "мінуси", а також про те, хто саме є суперником на ринку.
ХАРАКТЕРИСТИКИ АВТОМОБІЛЯ RENAULT MEGANE
Renault Megane "народився" 1995 року, ставши заміною для Renault 19. Цікаво, що машина багато в чому повторювала колишнє авто. Зокрема, Megane комплектувався тими самими моторами, трансмісіями і мав аналогічну конструкцію підвіски.
Вибір кузовів був досить широким: три- і п'ятидверний хетчбек, седан, універсал, купе і кабріолет. Відмінною особливістю того Renault Megane була радіаторна решітка, яка мала вигляд "пташиного дзьба".
На Renault Megane встановлювалися бензинові мотори 1,4, 1,6, 1,8 і 2,0-потужністю від 70 до 150 к. с. Дизельна модифікація оснащувалася 1,9-літровим двигуном. У 1999 році був проведений рестайлинг моделі. Випущена під ім'ям Megane I Phase II модель отримала нову радіаторну решітку і оновлену систему безпеки. Також оновилася лінійка силових агрегатів автомобіля.
Друге покоління Renault Megane з'явилося 2002 року. Першими в оновленій версії цієї моделі були представлені три- та п'ятидверні хетчбеки. 2003-го на автосалоні в Барселоні представлений седан і універсал. На відміну від попередника, нова версія відрізнялася екстравагантним дизайном з різкими, рубаними лініями. Окрім того, автомобіль відрізнявся підвищеною безпекою, зміненою комплектацією і деякими іншими особливостями. Того ж, 2003 року, Renault Megane 2-го покоління визнали "Європейським автомобілем року".
До 2006 року авто іменувалося як Megane II Phase 1. Потім виробник піддав машину чергового фейсліфтингу, почавши випуск моделей Megane II Phase 2. Ця версія відрізнялася від "молодшого брата" інтер'єром та екстер'єром. Загалом, зміни торкнулися головного освітлення (фари другої фази отримали лінзоване ближнє світло), задніх ліхтарів і решіток радіатора, які повторюють косу лінію фар. Інтер'єр змінився за рахунок переробки приладовій панелі (тахометр і спідометр помінялися місцями).
Якщо порівнювати Renault Megane 1-го та 2-го поколінь, то тут зміни сталися доволі суттєві:
- по-перше, це сукупний дизайн автомобіля: на зміну похилим і округлим рисам прийшли більш різкі лінії кузова;
- по-друге, вдосконалена лінійка двигунів: 16-клапанні бензинові і 8-клапанні дизельні.
Щодо, власне, гами бензинових моторів, то вони були об'ємом 1,4, 1,6 і 2 літри (82-163 к.с.), а також дволітровим турбомотором потужністю 163 к. с. Дизелів було три: 1,5, 1,9 і 2,0-потужністю від 80 до 173 "коней". Був присутній в модельному ряду і "гарячий" хетчбек - Renault Megane RS, який оснащувався форсованим до 225-230 к.с. дволітровим турбомотором.
Третє покоління Renault Megane вийшла в світ 2008 року. Тоді були презентовані п'ятидверний хетчбек та тридверне купе з назвою Megane Coupe.
Ці дві моделі мають різні конструкції. Автомобіль-купе має спортивний дизайн в той час як 5-дверна модель є більш консервативною. З продажів зняли автоматичну коробку передач, вона замінюється безступінчатою трансмісією.
У 2012 і в 2014 роках автомобіль пройшов рестайлинг. У 2012 році зміни ледь помітні: денні ходові вогні, новий передній бампер у смужку. Щодо змін 2014 року, то тут варто відзначити новий передній бампер із новими ґратами, великим логотипом і нові фари. Настільки часта зміна моделі пояснюється тим, що Renault Megane є найпопулярнішою моделлю марки в світі.
Лінійка силових агрегатів Renault Megane третього покоління, як і раніше, складається з двох 1,6-літрових моторів потужністю 106 і 114 к.с. і одного 2,0-літрового 137-сильного. Базова модифікація Renault Megane з 106-сильним мотором і п'ятиступінчастою МКПП здатна розганятися до максимальних 183 км/год, досягаючи "сотні" через 11,7 с. Відстань в один кілометр машина проходить за старту з місця за 33,2 с. У місті Renault Megane витрачає 8,8 л пального, 5,4 л - трасою і 6,7 л - в комбінованому циклі. Як трансмісії в Renault Megane пропонуються механічні п'ятиступінчаста і шестиступінчаста коробки передач, а також варіатор X-tronic. Привід можливий тільки на передні колеса.
Мінімальний список встановлюваного на Renault Megane обладнання складається з бортового комп'ютера, ліфта водійського сидіння, кондиціонери з салонним фільтром, підігріву зони спокою склоочисників, простої аудіосистеми, електроприводу дзеркал заднього виду та електросклопідіймачів усіх дверей. Що стосується систем безпеки Renault Megane, то це дві фронтальні подушки, АБС з розподілом гальмівних зусиль між колесами і автоматичне увімкнення аварійної сигналізації в разі екстреного гальмування.
Четверте покоління Renault Megane дебютувало в 2016 році. До вже показаних хетчбека та універсала приєднався седан. Megane IV використовує платформу CMF-CD, яка лягла в основу Nissan Pulsar. Також її використовують моделі Espace V, Kadjar, Scenic IV, Koleos II і Talisman. Mégane четвертого покоління став більше і нижче, ніж його попередник.
На машину встановлюють атмосферний бензиновий мотор об'ємом 1,6 літра (115 к.с.), а також бензинові турбодвигуни 1,2 TCe і 1,6 Tce потужністю від 100 до 205 к. с. Гама дизелів складається з моторів об'ємом 1,5 і 1,6 літра, що розвивають 90-165 сил. Покупцям пропонуються як механічна, так і роботизована преселективна коробки передач.
На початку 2020 року виробник представив оновлену версію. Примітно те, що рестайлинг торкнувся всього сімейства, навіть спортивних модифікацій. Так, серед змін варто відзначити: фари головного освітлення, які зберегли свою форму, проте, отримали іншу начинку і більш сучасну графіку, передній бампер став більш агресивним, а центральний повітрозабірник отримав об'ємні горизонтальні ребра.
Щодо двигуна, то тут основною новинкою можна назвати гібридну версію з установкою E-Tech. В її основі лежить звичайний 1,6-літровий атмосферний бензиновий двигун, тяговий електромотор і стартер-генератор. Трансмісія унікальна. Рушати автомобіль здатний тільки за допомогою електричної тяги. Сумарна віддача становить 160 кінських сил.
ПЕРЕВАГИ АВТОМОБІЛЯ
Серед головних "плюсів" Renault Megane можна відзначити:
- рівень безпеки;
- дизайн;
- шумоізоляцію;
- комфортний салон;
- місткий багажник;
- надійний та потужний двигун;
- низьку витрату пального;
- прохідність;
- керованість;
- гальма;
- якість збирання;
- початкова ціна.
НЕДОЛІКИ АВТОМОБІЛЯ RENAULT MEGANE
- імідж;
- дорожній просвіт (у рестайлингу 2-го покоління);
- швидке падіння у вартості;
- дорогі запчастини та обслуговування;
- ненадійна підвіска (у рестайлингу 2-го покоління).
КОНКУРЕНТИ RENAULT MEGANE
"Суперниками" Renault Megane на автомобільному ринку є:
- Citroen C4;
- Chevrolet Cruze;
- Honda Civic;
- Hyundai i30;
- Peugeot 308;
- Audi A3;
- BMW 1-Series;
- Ford Focus.
Читайте новини та автомобільні огляди у нашій рубриці на сайті ТСН.ua. Саме тут можна дізнатися про моделі, які вас цікавлять найбільше.
Читайте також: