В Україні представили хетчбек Citroen C4 Cactus, здатний справлятися з поганими дорогами

Абсолютно нова модель в С-класі доступна в салонах дилерів за ціною від 537 тисяч гривень

© Фото Єршової Олександри

© Фото Єршової Олександри

© Фото Єршової Олександри

© Фото Єршової Олександри

Група компаній PSA в особі українського представництва провела ознайомлювальний тест-драйв, дозволивши оцінити всі глобальні зміни, які відбулися з моделлю Cactus. А це не просто рестайлінг, а скоріше повна трансформація. Тим більш, що так званий раніше кросовер змінив напрям у бік хетчбека, чи з примхи маркетологів, чи то в рамках стратегії. У будь-якому випадку, у компанії визнали колишній хетч застарілим, а В-сегмент занадто заповненим після появи C3 Aircross, який на цьому місці виглядає більш гармонійно. Але споживач настільки захопився концепцією під ім'ям Cactus, що її було вирішено залишити, але серйозно модернізувати в бік комфорту.

© Фото Єршової Олександри

І в новому образі Cactus виглядає навіть гармонійніше. Він втратив дитячу грайливість і викликаючі елементи у вигляді накладок AirBump, які тепер йдуть швидше, як прикраса і нагадування про нетривіальний дизайн. Більше немає в "Кактусі" і кубичности - стійки стали більш скошеними і пропали рейлінги на даху, але впізнаваність збереглася, як і габарити разом з кліренсом у 141 мм. Збереглася і персоналізація зовнішності в 31 варіантах, але кольори стали спокійніші: у реченні буде 9 кольорів для кузова і 4 - для декоративних панелей Color Packs.

Для ринку України пропонують два варіанти комплектації: Feel і Shine. Відрізняються вони хіба що наявністю литих дисків, пакету з датчиками парковки, можливістю замовити комбінований тканево-шкіряний салон і інші опції. В цілому наповнення моделі навіть надто багате. Включені системи Start/Stop, ESP, Hiil StartAssist, круїз-контроль з обмежувачем швидкості, склопідйомники, регулювання сидінь по висоті, підігріви, 7-дюймовий багатофункціональний сенсорний екран, протитуманки, денні LED-вогні і багатофункціональний кермо зі шкіряною оббивкою.

Представники компанії всіляко підкреслюють своє прагнення робити самі комфортні автомобілі. І програма Citroеn Advanced Comfort отримує з кожною новою моделлю прогресивні функції. Так інтер'єр в Кактусі зберіг свою шалену оригінальність і став ще більш незвичайним. Але це абсолютно не заважає, а швидше викликає позитивні емоції. Яскравість оббивки дизайнери прикрутили і на вибір пропонують нейтральні сіро-чорні або темно-бордові тони.

"Валізна тема" читається не тільки в дверних ручках і обівці крісел, з'явилися оригінальні "застібки" для бардачка у формі боксу. Не дуже практично, зате оригінально і звільняє простір для ніг пасажира. Фішкою другого покоління Cactus стали крісла Advanced Comfort з наповнювачем у вигляді піни високої щільності в середині сідушки і текстурованою піни на поверхні. Крісла стали неймовірно м'якими, і запам'ятовують форму тіла, створюючи індивідуальний комфорт.

Але ще більший "Вау-ефект" створює унікальна підвіска з прогресивною гідравлічною системою поглинання коливань Progressive Hydraulic Cushions. На відміну від традиційної підвіски, яка складається з стабілізатора коливань, пружини і механічного упору, інновація має додані до амортизатору два гідравлічних упори: один працює на стиск, другий - на відскік.

Так що самі звичайні "двухтрубники" без всяких складних пристосувань дозволяють м'якше відпрацьовувати будь-яке коливання шасі. Система дозволяє уповільнити різкі рухи підвіски на нерівній дорозі і автомобіль наче пливе по вибоїнах. Завдяки технології знизилися і крени в поворотах, а в салоні трясіння взагалі не відчувається. Пробити цю технологію можуть лише швидкісні проходження лежачих поліцейських, які часом досить небезпечні навіть для позашляховиків.

При всій багатогранності лінійки двигунів компанії PSA, для нашого ринку пропонують лише один варіант двигуна: дизельний 1.6 BlueHDi нового покоління з роботизованою шестиступінчастою коробкою передач. На думку маркетологів, це найпопулярніший варіант і самий практичний. Віддача агрегату становить 100 л. с. і 254 Нм крутного моменту. Цього цілком достатньо для 1,5 тонного хетчбека, а ось модернізований робот усе ще завмирає на розгонах, що може зіпсувати загальне враження від автомобіля. Як пояснили нам в компанії, виробник поступово відходить від застарілих вже коробок, але поки це плюс в скарбничку комфорту і економії. Водієві не потрібно смикати ручку, а якщо необхідно прискорити перехід, то завжди є підрульові пелюстки. Зате при плавній їзді можна домогтися витрати палива в 3,5 літра по трасі і близько 4 літрів в місті.

© Фото Єршової Олександри

В цілому, C4 Cactus не пішов далеко від свого попередника, зберігши переваги і серйозно додавши в комфорті і оснащенні. Адже серед програм допомоги водієві присутні найважливіші та необхідні на сьогодні – це і система автоматичного гальмування, і розпізнавання знаків, і попередження про виїзд зі смуги руху, контролю сліпих зон і втоми водія. До цього додані необхідні системи допомоги при парковці, камера заднього огляду, функція підсвічування поворотів і противідкатна система.

Новий хетчбек вже доступний для тест-драйву в салонах дилерів, але і перше покоління Cactus ще знаходиться у продажу, до повного розпродажу складів. І покупцеві доведеться вибирати між бюджетною пропозицією і прогресивної версією майбутнього. Стартова ціна нового хетчбека пояинається з 537 тисяч гривень, а при повній комплектації, та фаршируванні опціями сумма може зрости до 600 тисяч гривень. 

Наступна публікація

Я дозволяю TSN.UA використовувати файли cookie