Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Які автомобілі мешкали у гаражі творця Facebook Марка Цукерберга

Один з найвпливовіших людей у світі не страждає муками колекціонера і шанувальника автомобільної розкоші, але в скромному асортименті його машин є і алмаз колекції.

У березні 2010 року журнал "Forbes" назвав Марка Цукерберга одним з наймолодших мільярдерів зі станом в 4 млрд доларів США, а вже у вересні сума збільшилася до 7 млрд доларів США. З січня 2018 року він займає п'яте місце в списку Forbes має статки в 70 млрд доларів. З такими оборотами він може дозволити собі не те що купити Bugatti, але володіти гаражем з найдорожчими автомобілями в світі. Однак, мільярдер воліє залишатися в тіні і не злітати до хмарних висот.

Його улюблений одяг - футболка і джинси, а робоче місце розташоване серед його співробітників в офісі Facebook без будь-яких привілеїв. За його словами, йому подобається знаходиться в постійному контакті з персоналом. А їздить він на звичайних автомобілях. Так які ж машини волів один з найбагатших людей у світі?

Acura TSX

Acura TSX Марк Цукерберг

Найвідоміший автомобіль мільярдера. Acura TSX - це седан середнього розміру північноамериканський аналог Honda Accord. Комплектувався 2,4-літровим чотирициліндровим двигуном в парі з п'ятиступеневою коробкою передач. У свій час він конкурував з Lexus IS, Audi A4 та BMW 3-Series і зійшов з конвеєра в 2014 році. Цукерберг не любить привертати надто багато уваги, а тим більше на дорогах, і цей автомобіль успішно дозволяв не виділятися в потоці.

Infiniti G

Infiniti G, Марк Цукерберг

Бренд є преміальним підрозділом Nissan, а сам седан випускався з 1990 по 2013 роки. Перші покоління базувалися на Nissan Primera, а в основу наступних лягли японські Nissan Skyline, перероблені для американського ринку. G Sedan комплектувався 3,5-літровим двигуном з віддачею 260 л. с. Незважаючи на всю свою преміальність на ці седани звертають увагу більше представники середнього класу. Автомобіль комфортний і невибагливий, але цікаво, що в комплектації у Цукерберга в спортивному седані не вистачало розкішних функцій, таких як шкіряний салон, люк з електроприводом, автоматичний клімат-контроль, звукова система з сьома динаміками, супутникове радіо, Bluetooth і HandsFreeLink.

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf
carmagazine

Німець вважався надійним автомобілем для середнього калассу, але зовсім не асоціювався з творцем Facebook. Версія MK6, куплена Марком, була укомплектована по повній і мала двигун 2,0 TSI потужністю 210 л. с. Так, у Volkswagen Golf є литі диски, максимальна швидкість 238 кілометрів на годину, і він може досягати перших 100 км/год за 6,9 секунд, але це не машина для мільярдера. Навіть Volkswagen був здивований тим, що Цукерберг купив цей автомобіль. З точки зору Марка, він коштує всього 30 000 доларів.

Honda Fit (Jazz)

Honda Fit, Марк Цукерберг
carsoid.com

Його Fit був зроблений в 2014 році, і він не міг бути більш звичним, ніж він є. Третє покоління Honda Fit може працювати тільки до 190 км/ч з його 4-циліндровим двигуном, здатним виробляти скромні 117 к.с. Його оснащено 5-ступеневою механічною коробкою передач, що змушує нас думати, що Марк дійсно любить механічну коробку передач. Чому людина, яка може володіти світом, не купує BMW, як найменш?

Pagani Huayra

Pagani Huayra
topgear.com

Ну нарешті! Цей автомобіль цілком відповідає рівню Марка. Pagani Huayra - перлина його колекції авто. Двомісний спорткар коштує від 1,4 до 2 мільйонів доларів і оснащується 6-літровим двигуном V-12 з двома турбокомпресорами і з віддачею в 720 к. с. від Mercedes-AMG. Його виділяє аеродинамічний дизайн в стилі італійських суперкарів з використанням вуглепластика. А механізм дверей у стилі "крила чайки" нагадує про спорідненість з Mercedes-Benz SLS AMG. У конструкції використовували багато аеродинамічних елементів, а паливний бак розташовано вертикально позаду пасажирського відсіку. Першу «сотню» автомобіль набирає за 3,3 секунди. Максимальна швидкість - 370 км/ч.

Виходячи з переваг Марка можна вирішити, що Huayra була придбана тільки в якості виставкового екземпляра.

Марк Цукерберг

І як сказав у свій час Артур Шопенгауер:

"Визначити кордон розумності наших бажань у відношенні до матеріальних благ – складно. Задоволеність людини в цьому напрямку обумовлена відношенням між його запитами і станом. Постійні спроби змінити один фактор (запити), залишаючи без зміни другий (стан), породжує незадоволеність".

Приєднуйтесь до групи ТСН.Авто у Facebook

Залиште свій коментар

Вибір редакції