BMW 5-ї серії: Світовий стандарт Партнерський Матеріал

BMW 5-ї серії: Світовий стандарт

BMW 5 Series — знаковий автомобіль, який у гібридній версії показує, що війна нових технологій з класичними вже у розпалі.

У тому, що автомобіль сьомого покоління "дасть прикурити" конкурентам із Великої німецької трійки, не кажучи вже про інших суперників, ніхто не сумнівався ще зі старту її продажів 2017-го року. Причому, дивовижною була не тільки його зовнішня схожість із флагманом марки, а й технічні та їздові характеристики. Але про все за порядком.

У цупких руках нашого журналіста побував бізнес-седан BMW 5-ї серії з кузовним індексом G30. Під капотом тестового автомобіля встановлений 2,0-літровий дизельний двигун, потужністю 190 к.с., 8-ступінчаста автоматична КПП Steptronic. Привід — повний, інтелектуальна система BMW xDrive, а комплектація включає комбіновану оббивку салону шкірою, адаптивні LED-фари, круїз-контроль з функцією гальмування і безліч інших цікавих "плюшок".

 Авторитет 

І дійсно, зовнішність нової "п'ятірки" додала в солідності і на відстані не одразу стає зрозуміло, яка саме модель перед вами. Це — однозначний плюс. Але за зовнішнім виглядом ховаються й інші важливі деталі. Наприклад те, що і побудована новинка на одній, тільки трохи укороченій, платформі з "сімкою". Крім того, порівняно з попередницею машина стала довшою, ширшою і трохи вищою.

Кузов BMW 5-ї серії — це високоміцна сталь у силовій структурі і алюміній, із якого зроблений капот, двері, дах, кришка багажника і опори підвіски. Це дозволило знизити вагу нового покоління майже на цілих 100 кг! Та й загалом зовнішність новинки — явна еволюція. Чого тільки варте виштампування на боковині, що переходить у фірмовий вигин за задніми дверима. Дуже ефектно вийшло!

Розбираючи автомобіль, що називається, за деталями, одразу звертаєш увагу на оптику. Денні ходові вогні — хитромудрої форми, але все ж сплутати їх не вийде ні з чим, "БМВ" видно здалеку. Вже в базовому оснащенні фари головного світла — повністю світлодіодні і через моє часте пересування в темний час доби така якість світла — просто подарунок. Не кажучи вже про автомобілі, що йшли попереду. Вони жваво поступаються місцем на дорозі седану без зайвих прохань і підмигувань "дальнім".

 Тягне на класику 

Відсилання до флагмана ми згадали не випадково. Адже і в салоні новенької "п'ятірки" читаються рішення з автомобіля класом вище. Однак, порівняно з попереднім поколінням різниця відчутна. Новий салон по відчуттям став набагато "легшим". З передньої панелі ніби зняли фаски, а екран мультимедіа виліз назовні. Керується це все звичною шайбою-крутилкою, але ось алгоритм роботи причесали пристойно. І навіть з огляду на велику кількість функцій, за які відповідає зв'язка системи і джойстика, управління стає зрозумілим буквально з першого знайомства. І, мабуть, на сьогоднішній день це одна з кращих за функціоналом і зручністю роботи систем.

Екран — сенсорний, є управління жестами і голосом, а до всього іншого, на п'ятій серії встановлений свій власний, більш новий iDrive. Також в автомобілі є можливість бездротової зарядки смартфона, а для власників iPhone ще і всі переваги підключення гаджета за протоколом Apple CarPlay, що працює так само без дротів. Для Android Auto такої можливості поки немає через заборону в українському законодавстві.

Як би ми не любили класичні прилади BMW, доведеться визнати, що функціональність нового покоління передньої панелі закриває безліч завдань. Сюди виводяться всі необхідні параметри, мапа навігаційної системи, показники витрати палива і температура та навіть шкала потужності і крутильного моменту. І, можливо, це вже справа звички, але нині з усією цією історією стало не тільки звично і зручно, а ще це дуже красиво.

У просторі для водія переднього пасажира надбавка помітна тільки на папері. Але запасу місця у всіх напрямках з моїм зростом у 188 см мені вистачало позаочі. Найбільш цінним для мене на час тесту було не тільки фірмове пухке кермо зі зручним хватом, але й можливості регулювання крісел з чіпкою оббивкою, комбінованою зі шкірою. Самі по собі крісла досить жорсткі, але це швидше плюс. Справа в тому, що діапазон налаштувань настільки широкий, що навіть мої щупляві плечі і спину можна серйозно затиснути валиками бічної підтримки.

Не найостанніша справа для водія, який любить швидкий драйв, погодьтеся. Тому ніхто з пасажирів не ковзає слизькою шкірою, а водій щільно затиснутий у кріслі, немов пілот гоночного авто в кріслі-ковші. Задній диван, як і раніше, не має безмежного простору, але сам за собою я сідаю, без обмежень у габаритах за шириною і висотою, а надбавка для колін в кілька сантиметрів дозволяє зайняти більш комфортну і розслаблену позу. У таке крісло сів і забув про все навкруги, тільки дослухаєшся до приємного бурчання дизельної четвірки.

 Моноліт 

Саме так, навіть дизель із його чотирма циліндрами звучить приємно і напористо. І це чи не єдине, що можна почути в салоні, крім віддаленого шелесту зимових покришок нашими розбитими дорогами. А за будь-якого прискорення трохи активніше середнього в салоні хочеться вимкнути музику і прислухатися до чудово налаштованого звуку вихлопу.

Для баварських автомобілів головними фундаментальними відмінностями від інших були відчуття, коли кермуєш сам. І нова "п'ятірка" не стала винятком. Навпаки, попередні відходи в бік комфорту, як це було з шостим поколінням в кузові F10, схоже, залишилися позаду. У поточному поколінні дивним чином вдалося досягти високого рівня комфорту поїздки і зберегти бойовий дух від швидкої їзди. Але перш ніж втопити педаль у підлогу, я сумлінно проїхався в режимі Comfort.

Гідно оцінив рівень шумоізоляції й якість бортової "музики" і ще низку параметрів, за які автомобіль і купують як бізнес-седан. Наприклад, наявність сторонніх скрипів у салоні для багатьох виробників із якоїсь незрозумілої мені причини стала нормою. Тут же навпаки — моноліт і незворушність. А на ходу — оксамит. "П'ятірка" м'яко стелить по будь-якому покриттю, чи то якісне шосе або розбитий путівець. У випадку з останнім робота підвіски віддається в салоні глухими поштовхами, але все ж курс автомобіль тримає непохитно.

Тут, мабуть, зіграли роль і зимові покришки з високим профілем, але все ж щоб пробити ходову до відбійників, потрібно гарненько прикластися об гострий кут здоровенної ями. Як би там не було, автомобіль не втрачає зв'язку з покриттям, а водій із машиною. І, відверто кажучи, крутити інформативне кермо куди приємніше, ніж просто гнати прямою, топчучи гашетку. До речі, про педаль газу. Вона тут, звісно, підлогова, тому керувати тягою значно зручніше.

А самі відгуки налаштовані так, що виснажливі очікування після натискання зведені практично до нуля. Так само добре проявляє себе і зв'язка двигуна з коробкою передач. Затримки відсутні, а відгук на натискання блискавичний. Перемикається "автомат" так само непомітно, що момент перемикання вловити майже неможливо. І загалом, двохлітрового дизельного двигуна достатньо, щоб застосувати до нього вислів "скільки натиснув — стільки й поїхав".

 Ворог хорошого 

І все ж "п'ятірка" знову про водія і драйв! А про якісну музику і розмірену їзду забуваєш одразу ж, після активації режиму "Спорт", переходу коробки в такий самий спортивний або ручний режим. Відгуки загострюються ще дужче, а кермування наливається приємною вагою. Кермо "п'ятірки" транслює рівно стільки інформації, щоб було зрозуміло, яким покриттям їдеш і вже від цього відштовхуватися при виборі швидкості.

Безумовно, глобальна ідеологія налаштувань підвіски — з легким відходом в бік комфорту, особливо це стосується розміреної їзди. Хід у автомобіля м'який і пружний, з округленням реакцій на дорожню дрібницю і нерівності середніх розмірів. З шинами RunFlat про жодну пневмопідвіску навіть і не згадуєш, плавність ходу просто вражає. А десь навіть з'являється натяк на легке приємне розкачування. Баланс шасі на 5-й серії чудовий! Від цього ти і не сумуєш за кермом і не напружуєшся надмірно від гостроти керма по прямій, а на звивистих дорогах це ж зібране шасі робить приємність від управління і проходження поворотів.

І нехай двигуну не вистачає потужності вже на високих швидкостях і прискоритися так само активно, як зі старту, після позначки в 160 км/год не вийде, зате все, що відбувається до цього моменту, — чиста магія. Тому не те що комплексувати про малий обсяг не варто, відчути себе обділеним в тязі просто не вийде. І якби не повний привід, то заїзд за новим комплектом задніх покришок відбувався б набагато частіше. Тому що втискувати педаль в підлогу хочеться за кожної зручної нагоди.

І як на мене, то у баварців вийшла просто зразкова "п'ятірка", яка задовольнить всі потреби запитів про бізнес-завдання, не позбавить задоволення за кермом, а кому потрібно гарячіше, то завжди можна дивитися в бік автомобілів з великими об’ємами моторів або приставкою "М". Але і розгону до першої сотні в 7,6 секунди буде достатньо більшості драйверів і для більшості завдань. Але ж їде "5-ка" класно і зовсім не відчувається, що це — великий автомобіль. І жодних тобі затримок на старті, на відміну від бензинових автомобілів. Тому насолоджуватися драйвом хочеться знову і знову.

Від цього вписатися в паспортні показники витрат досить складно. Але це вже залежить від темпераменту водія. І якщо автомобіль вміє їздити швидко і давати стільки насолоди від кермування, то чому б і ні ?! Саме час поставити резонне запитання "чи потрібен автомобілю повний привід?" Тут вже вирішувати кожному, але і з точки зору керування автомобілем і безпеки, його наявність — беззаперечний плюс. Про прохідність говорити не варто, але от в зимові місяці і під час руху пухким ґрунтом такий бонус переоцінити складно.

До хорошого швидко звикаєш і, пересідаючи на автомобіль іншої марки, я мало не злякався — не гальмує! Тому окремого слова заслуговує і гальмівна система. Сповільнюється півторатонний седан, як укопаний, а дозується гальмівне зусилля не стільки ходом педалі, скільки силою натискання. І ніяких тобі посмикувань або клювків. Тому про гальма в "п'ятірці" просто не думаєш! Такими гальмами зручно користуватися і на високих швидкостях і в міських тягнучках, все відбувається м'яко і плавно.

 Без компромісів 

Важливою новиною для власників автомобілів марки BMW та MINI стане можливість установки застосунку myBMW UA/myMINI UA, за допомогою якого автомобілісти завжди будуть в тренді новин марки, зможуть потрапити на будь-який захід бренду, а головне — мати постійний контроль над своїм авто про його місцеперебування, технічний стан, залишок палива і навіть записатися на сервіс.

Цікава справа, що на нову BMW 5-ї серії зараз діє акційна пропозиція і придбати такий, як у нас на тест-драйві, автомобіль можна за спеціальною ціною в трохи більше, ніж півтора мільйона гривень. Недешево, але і рівень оснащення відповідний, до того ж не зайвий повний привід піднімає ціну, але, збираючи машину, "під себе" я, мабуть, не виключав би цей приємний бонус зі списку обладнання. До того ж, бізнесу так годиться.

Варто зазначити, що це покоління вже влітку 2020-го року отримає оновлення, а у виробництво і, отже, в автосалони дилерів оновлені "п'ятірки" потраплять тільки до кінця року. А це означає, що отримані всі фірмові "плюшки" флагманської "сімки", автомобіль поточного покоління ще довго буде актуальним як технічно, так і в плані зовнішності.

З новою "п'ятіркою" було цікаво, тихо та комфортно. Якщо розглядати автомобіль з точки зору керівника, який частіше пересувається на задньому дивані, то вийшов чудовий бізнес-седан, з просторим затишним й ізольованим від зовнішнього світу салоном. З місця ж водія — це автомобіль про фірмовий баварський драйв, азарт і бажання. На мій погляд, світу саме і потрібен такий бізнес-седан, на який можна і потрібно рівнятися. А інакше в BMW і не вміють.

Повʼязані теми:

Наступна публікація