Гібридний Mini Cooper SE Countryman ALL4: стиль або економія?

Дата публікації
Перегляди
2037
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Гібридний Mini Cooper SE Countryman ALL4: стиль або економія?

Фото: Фото Єршової Олександри

Відмінник з Оксфорду нарешті спрямував свої зусилля в сегмент, який найбільш актуальний у світлі електричної інфраструктури, що розвивається. Plug-in Hybrid ідеально балансує між двох світів, хвацько поєднуючи тренд зі стилем, а драйв з економією.

У випадку з Mini Cooper SE Countryman ALL4 ніяких жертв на вівтар екології принесено не було, крім довгої назви, але англійці люблять гучні імена. Відрізнити гібридну версію зовні можна тільки по накладок у вигляді розетки над передніми крилами, такого ж шильдіку ззаду і жовтої буквою S на решітці радіатора спереду.

Mini Cooper SE Countryman ALL4 / Фото: Фото Єршової Олександри

Так, це все той же самий великий «Міні» з усіма його перевагами, але з ще більшим драйвом, який надають два електромотора на задній осі загальною потужністю 87 к. с. Разом з трициліндровим бензиновим двигуном вони видають на-гора 223 к. с. Гібрид задерикувато їде в режимі Auto eDrive, економить електроенергію в режимі Save або перемикається на електропривод при включенні Max eDrive. Причому можна з легкістю докотитися до роботи, там зарядити акумулятор від звичайної розетки і повернутися додому. У загальній складності запасу ходу вам вистачить до 16 км (незважаючи на те, що заявлено 42 км). Безкоштовно! Уявіть собі, що за заправку вам витрачатися не доведеться, а це економія в середньому 620 гривень в тиждень і 32 тисячі гривень в рік. При ціні автомобіля 1,2 млн гривень ви відіб'єте його десь за 40 років.

Фото: Фото Єршової Олександри

Чи варто це того? Однозначно варто. Адже це Mini! Кросовер з повним приводом, кращої генетикою BMW і англійською перфекціонізмом в деталях. Мало того, що він вирізняється своєрідною зовнішністю, він ще і функціональний. Наприклад, лопата вам знадобляться не скоро, малюк прогребает крізь сніг і бруд: виїхати з парковки по сніжній цілині – нікчемна справа. Гібридна трансмісія від GKN Driveline з векторизацией крутного моменту доводить свою ефективність вже не в перший раз. Правда далеко з'їжджати з дороги не радимо, кліренс 145 мм не так великий, а звиси дозволять доїхати тільки до першої значною ями. Хочете борознити простори України? Це вам до пікапам, а тут чистий стиляга.

Шарм у Mini завжди був особливим. Не всі цінують кругової мотив інтер'єру, властивий фанковому бренду. Різноманіття тумблерів-перемикачів, круглих дисплеїв і дивних лапочек більше нагадує іграшковий космічний корабель, але насправді все дуже практично. Салон вражає простором, передні крісла регулюються в чотирьох напрямках, кермо по висоті і вильоту. Під рукою є і підстаканники, і ніші, куди можна покласти телефон і мелочевку. Пасажирам теж скаржитись не доводиться: є висновки клімату, крісла мають бічну підтримку і ніші для речей.

У нашому випадку виробнику довелося пожертвувати зсувним заднім диваном, під яким розташувалася батарея на 7,6 кВт/год. Тепер він стаціонарний і трохи піднятий на відміну від звичайної модифікації Counrtyman. Багажне відділення при цьому втратила 90 літрів, зменшившись в обсязі до 360 л, але і це непоганий показник у сегменті, у Nissan Јике ще менше (354л). Можна розкласти задній ряд крісел і отримати значні 1275 літрів.

Ми не стали перевіряти обсяги автомобіля, а дозволили собі насолодитися динамікою, яка при активному натиснення акселератора вдавлює тебе в ці сверхудобные опціональні крісла. Міні, безумовно їздить крутіше, ніж виглядає. При всій своїй збільшеної на 150 кг маси він досягає ста кілометрів на годину за 6,8 секунд, що на 0,5 секунди швидше, ніж звичайний і більш легкий «Кантрик».

Фото: Фото Єршової Олександри

Зате в основі вони не відрізняються і мають спільну з Х1 базу UKL2. Всі налаштування практично схожі. Тільки на задній осі в Mini встановлені два електродвигуна з редуктором, схожий принцип має і підвіска BMW 225xe Active Tourer. Незважаючи на те, що британці експериментували з гібридами давно, першими в серію вийшли саме баварці. У «Кантрик» крім двигунів і трансмісії перекочувала і розважально-допоміжна електроніка та системи безпеки: система кругового огляду, камера заднього виду з автоматичним паркувальником, i-контролер та електропривод багажної двері, система оповіщення про мертвих зонах, про зміні смуги, камери кругового огляду і парктроніки по периметру. Шкода тільки, що всі кращі пристосування опціональні. Враховуючи, що цей міні найдорожчий в модельній лінійці, при наборі опцій він обростає цифрами як сніговим комом.

Фото: www.drive.ru

Варто зазначити, що розподіл ваги гібридного «мініка» на подив збалансовано. На дорозі поводиться стабільно, а ось в різких поворотах, якщо б не динамічна стабілізація (DSC), то можна було б і вивісити в повороті пару коліс. Система легко вловлює нагальну потребу шасі в механічній адгезії, утримуючи автомобіль на лінії і позбавляючи від зайвого крутного моменту. Натомість британська керованість збереглася, як і трохи жорсткувата підвіска. Вона не ляскає на вибоїнах, але чутливість до коливань дорожнього покриттів має.

Фото: Фото Єршової Олександри

За даними виробника, витрата палива в змішаному циклі становить 2,3 літра проти 7,3 літрів у ДВС, правда насправді, ці цифри значно менш красиві. При їзді в гібридному режимі по місту витрата становив щонайменше 4,5 літра на 100 км пробігу. Підзарядка акумулятора потрібна кожні 16-18 км, благо біля роботи у нас виявилася моно-станція, до якої шлях довелося довго розгрібати від весняного снігу. Мабуть, мало хто користується. Поповнення батареї до ста відсотків зайняло трохи більше трьох годин. І можна було котитися далі, забуваючи про скачуть ціни на паливо.

Фото: Фото Єршової Олександри

Плюсів у подзаряжаемого гібридного Mini Countryman предостатньо. Починаючи з неординарною зовнішністю, осудного простору салону, до можливості їздити на електриці, насолоджуючись співом птахів або динамікою, характерною для версій JCW. Єдиним мінусом стане ціна. Адже по прайсу в модельній лінійці бренду він займає лідируючі позиції з відривом від самої дорого версії майже 300 тисяч грн. Але коли це зупиняло шанувальників бренду.

На українському ринку йому конкуренції і не знайти. З кросоверів у продажу є лише один Plug-in Hybrid – це Mitsubishi Outlander phev, але і його ціна становить трохи більше 1,2 мільйонів гривень. Нелегально присутній Chevrolet Volt з запасом ходу на електриці до 60 км, але у нього і батарея могутніше і принцип роботи інший, як і позиціонування. Те ж стосується і Toyota Prius. З баварців у BMW i3 є версія з додатковою функцією Range Extender, оснащена бензиновим двигуном об'ємом 0,6 літра, що дозволяє електрокару дотягнути до зарядної станції. Або BMW i8 Coupe з 170-сильним 1.5 і запасом ходу на електриці в 55 км. Але й ціни у них вище.

ПЛЮСИ: гнучке прискорення, м'яке перемикання передач, майже безкомпромісна практичність, можливість їзди на електриці.

МІНУСИ: більш важкий Mini, слабо гасить швидкість в поворотах, не вистачає показників бортового комп'ютера.

 

Повʼязані теми:

Дата публікації
Перегляди
2037
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Наступна публікація